NOD Februari 2021

[quote quote=10407362]Dames,
Aangezien ik nog steeds niet weet hoe lang mijn cyclus is heb ik dan ook geen idee wanneer mijn nod zou zijn. 1e dag laatste menstruatie was 14 Jan, wanneer zouden jullie testen/je nod verwachten?
heeft iemand ervaring met de sensitest voor 6 of 4 dagen eerder te testen?[/quote]
Je NOD is afhankelijk van de duur van je gemiddelde cyclus. Wanneer was je het in december?

Mijn menstruatie was ook 14 januari, mijn NOD is 11 februari.

Ik heb die sensitesten ook geprobeerd maar elke keer negatief. Ben nu gestopt met testen tot donderdag of vrijdag. Maar als jou NOD deze week zou zijn kun je dus al aan de slag met vroegtesten.

[quote quote=10407374]@JessieJM spannend, hopelijk is het een innesteling geweest ?? ik heb toch nog geen test gedaan, wacht het even af inderdaad. Begin wel moeie benen te krijgen en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. We wachten het af ☺️[/quote]Oh die vermoeide/zware benen heb ik ook altijd voor ik ongesteld moet worden. Toevallig ook gisteren gehad.

Ik kon het niet laten en heb vanochtend toch een test gedaan (DPO13). Deze was spierwit, dus ben er bang voor :(.
Maar weer door naar de volgende ronde...

@lotX Nod op 11 februari zetten dan??
@dressuurmiep balen zeg?maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop toch?

Hè jammer dressuurmiep. Stom altijd
Grappig dromertje en Jessie dat jullie hetzelfde hebben. Hopelijk straks dan 4 streepjes ;) 
Lot X hoe lang was je vorige cyclus? Zou inderdaad zo rond de 10e dag testen. En ik heb geen ervaring met early testen!

@sje je hebt altijd lh in je urine dus altijd een licht streepje het streepje moet echt even donker of donkerder zijn dan de controle streep?

Terug
Bovenaan