NOD Februari 2021

@Dromertje, kan goed een innestelingsbloeding zijn. Ik had het ook, maar zit nog op het wachtbankje. Bij mij ging het gepaard met krampen.

Hoop voor je dat het een innesteling is en dat het lekker warmpjes genesteld blijft?? ☺️

@Sanne Beau dank je wel.
voor jou ook spannend dus? wanneer is je NOD?
Ik hoop het zo? Zou echt geweldig zijn ❤️ Ik wil morgen eigenlijk een test doen maar heb voor het eerst de tests van de albertheijn. Geen idee of het wat is. Is geen vroege test.

Dames,
Aangezien ik nog steeds niet weet hoe lang mijn cyclus is heb ik dan ook geen idee wanneer mijn nod zou zijn. 1e dag laatste menstruatie was 14 Jan, wanneer zouden jullie testen/je nod verwachten?
heeft iemand ervaring met de sensitest voor 6 of 4 dagen eerder te testen?

Yes hoop het ook @SanneBeau en @FloorElvira, ik hou goede moed!
@dromertje, dan lopen wij helemaal gelijk op. Ik had dus gisteren en zondag precies hetzelfde. ?? Het is trouwens nog wel behoorlijk vroeg voor een normale test hoor. Zou dan tot zondag wachten.
@Lotx geen ervaring met sensi test, wel met CB. Ik denk dat je als je je cyclus niet kent op dag 10 kan beginnen? Maar not sure.. Gemiddeld is dag 14 ovulatie en cyclus 28 dagen, maar ja wie is nou gemiddeld ?

@JessieJM spannend, hopelijk is het een innesteling geweest ?? ik heb toch nog geen test gedaan, wacht het even af inderdaad. Begin wel moeie benen te krijgen en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. We wachten het af ☺️

Ik ben weer te vroeg i know, zit nu pas een week na mijn ovulatie. Iedere maand lijken kwaaltjes natuurlijk op 'zwangerschapskwaaltjes' als je graag zwanger wil raken... afgelopen weekend een beetje last gehad van krampjes en ben sinds een aantal dagen zo ontzettend moe. Bijna in slaap gevallen op het werk en liep met hele rode ogen rond. Het is niet dat ik slecht heb geslapen, integendeel ik kan wel uuuren slapen. Bovendien heel veel hoofdpijn gehad afgelopen dagen en nu begint het ook weer op te komen..  Vorige maand(en), waarin het dus niet is gelukt, had ik vooral klachten vanaf een week na eisprong zoals steken en krampen in de onderbuik/eierstokken en bloedverlies maar dit heb ik nu (nog) helemaal niet..Zelfs geen pijnlijke borsten, dat heb ik normaal iedere maand vanaf de eisprong.
Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Zouden mijn klachten van nu kunnen duiden op een zwangerschap?

@dromertje wat een heftig verhaal zeg hebben ze ooit een oorzaak ontdekt van je miskramen gehad was het rond dezelfde termijn??in ieder geval welkom en succes deze ronde ik zet je op het lijstje?

[quote quote=10407334]@Sanne Beau dank je wel. voor jou ook spannend dus? wanneer is je NOD? Ik hoop het zo? Zou echt geweldig zijn ❤️ Ik wil morgen eigenlijk een test doen maar heb voor het eerst de tests van de albertheijn. Geen idee of het wat is. Is geen vroege test.[/quote]

Mijn NOD is 11-2, maar kan rommelen door de Clomid. Ik heb normaal een cyclus rond de 28 dagen (vorige maand toevallig 27 en december 29), maar wijkt niet heel veel daar vanaf. Dus moet nog even nagels bijten..
Jaaa ik hoop het ook echt voor je, zou mooi zijn naar diie miskramen.  Lijkt mij echt heftig.

Ik heb wel earlytesten geprobeerd maar allemaal negatief. Die waren overigens van het kruidvat en sensitest. AH heb ik geen ervaring mee.

Terug
Bovenaan