NOD Februari 2021

@sanne Beau ja dit is inderdaad onze eerste kindje ? en mijn vriend mag bij de echo zijn gelukkig!! Is wel fijn dat we er samen heen mogen.

@zwanger yes echt super snel!! Volgens mijn berekeningen zou ik dan 9.5 week zijn (telling vanaf 1e dag menstruatie) ik had nog gevraagd naar een vroege echo (8wk) maar die doen ze nu niet ivm Corona ? maar goed met 9/10 week is het ook prima dat is alsnog over 5(!!!!!!) week

Dat gaat hard hoor! 5 weken is aan de ene kant zo voorbij. Aan de andere kant duurt het eeuwen :p
Mijn praktijk deed het ook niet inderdaad. Alleen termijn en 20 weken. Maar sommige praktijken doen het wel gewoon. Ach, het is hartstikke leuk, dan is het wel al een mensje. ? Met 8 weken is het voornamelijk nog een hartje 

Leuk hoor @lepris! Echt iest om naar uit te kijken.
Hier houd ik mijn hart vast. Verlies nu al sinds zondag (is nu 4e dag) telkens een beetje bruin bloed. Ben echt bang dat ik weer ongesteld word. Was vandaag ook helemaal uit mijn hum. Dat spotting wat ik nu heb, is wel een beetje lang voor een innesteling toch? Vet balen, want dat betent dan waarschijnlijk ook dat ik een korte LF heb. Zondag was het namelijk pas DPO 8 (en inmiddels DPO 11)! :( Iemand nog goede hoop of er iets meer verstand van?

Heee, Morgen moet eigelijk mijn eisprong zijn al sinds zondag aan het testen met de ovulatietesten van clearblue maar nog geen piek gevonden. Ik hou me ovulatie bij in de app van me fitbit. Meestal is de piek de dag voor me eisprong even afwachten wat de ovulatie test morgen zegt. Geen werk hebben en wachten duurd dan zo lang. 

@zwanger yes dat is ook zo hoor!!! Maar ik kan niet wachten om het in mijn buik te zien, vind het nog zo’n raar idee dat er iets in mij groeit

Ja hoor.... hier ook nieuws! Ik kan het zelf nog niet geloven. Vandaag op 11 DPO positief getest!!!??? Kon me niet inhouden en heb vandaag Kruidvat Early test gekocht. Plusje stond er binnen 1 minuut al, wauw. Kan helaas geen foto toevoegen. Mijn man dacht eerst dat ik een grapje maakte ? 
Te bizar voor woorden, gewoon weer in 1x raak, net als bij ons dochtertje... Ik Besef het me totaal nog niet. Merk wel dat ik nog een beetje terughoudend en voorzichtig, het is nog wel heel pril. Komende dagen nog maar een aantal keer een test doen.

Terug
Bovenaan