NOD Februari 2021

Jeeeej 'gefeliciteerd Mientje!
Jessie je menstruatie begint toch pas (cd1) bij rood bloed? Dat zei mijn verloskundige tenminste. Dat ik de eerste dag van de menstruatie niet mee moest tellen als dat Bruin was. Begint je menstruatie normaal wel gewoon met rood bloed?
Volgens mij duurt een innesteling inderdaad tussen de 1 keer en een paar dagen. En dan 5 dagen voor je ongesteldheid ongeveer toch? Dat weet ik niet precies.. meer kan ik niet zeggen vrees ik
TamaraD oh irritant. Dan is je eisprong iets later dan normaal dus.. grr

Net ook even de kruidvat 2v5 test gedaan voor de zekerheid. Ook daar een (licht) streepje te zien?? bedankt voor jullie lieve woorden!

@mientje jaaa wauw gefeliciteerd! Snap dat je nog even blijft testen, maar super zeg!
@zwanger yes, ja klopt ik tel ook wel vanaf echt bloedverlies en dat is het nu nog niet. Soms heb ik 1 dag spotting daarvoor en soms echt een week lang. Er zit ook niets anders op dan afwachten ??‍♀️ maak mezelf alleen zo onzeker steeds. Kan me niet voorstellen dat het niet door zet naar een menstruatie. En denk dan als mn lichaam al zo vroeg zich aan het voorbereiden is op een menstruatie (door spotting) heeft een eitje toch nooit kans om te settelen. Maar misschien is dat ook wel onzin.. Maar fingers crossed??

@mientje wauw gefeliciteerd!? 

@Lepris spannend allemaal hoor, dat worden 5 lange weken voor je. Nu vooral genieten? 

Ik verwacht aanstaande zondag mijn menstruatie (of niet?)! Ben met vlagen misselijk maar dat had ik dat afgelopen maanden zowiezo iedere keer. Ook een lichte hoofdpijn.  Heb wel voor het eerst dan die lichte bloeding gehad vorige week. Heb het idee dat mijn lichaam me een beetje in de maling neemt. Morgen zou dus DPO 11 zijn, zou ik dan al een gokje kunnen wagen met een testje? Of gewoon wachten. Wat is wijsheid hè. 

Terug
Bovenaan