NOD Februari 2021

@dromertje jaa 5 weken duren lang hahah ? maar ik kan niet wachten om dat kleine mensje in mijn buik te zien! ?

Ik weet niet hoe vroeg jij met je test kan testen? Je kan het altijd doen natuurlijk. Maar aan de andere kant je kan je erdoor ook teleurgesteld door voelen.

Waardoor ik begon te twijfelen of ik zwanger was ja of nee is doordat ik ‘s nachts wakker werd met enorme pijn aan mijn borsten. Ik had daarvoor al wel gevoelige borsten maar niet zo pijnlijk. Heb die hele nacht echt best wel verrot geslapen, en die dag heb ik mij ook de heletijd niet heel erg lekker gevoeld. Dit was op 9dpo en testte op 12dpo positief ☺️ misschien dat je er wat aan hebt

Bedankt lepris voor jou ervaring, ja snap ik heel goed zo fijn om dat kleine mensje voor het eerst te zien ?
heel gek ik heb na mijn eisprong aaaaltijd zere borsten en nu dus totaal niet. Zo raar. Ik heb de test van AH en die van kruitvat 2v5.
ik zie morgenochtend wel haha 

Mijn nod had ik goed ingeschat, en was dus eigenlijk vandaag 11-2. Vanochtend met manlief over gehad om te testen, maar dachten wachten nog tot morgen. Een uur later werd ik ongesteld, dus helaas schuiven wij door naar ronde 3

@annekedbo welkom gezellig! Je NOD is al bijna. Spannend! Hoeveelste kindje en ronde is het voor jou? 
@lotx wat balen. Scheelt misschien wel de teleurstelling van het zien van een witte test... Op naar de volgende ronde ??
@dromertje ben heel benieuwd of je getest hebt!     

Vandaag is mijn NOD. Gisteren weer van die krampen gehad, dacht echt dat ik ongesteld aan het worden was, voelde nattigheid ?letterlijk. Maar was enkel afscheiding, wel veel. Gekke gelige, grijze kleur. Was ook super misselijk en duizelig. Oh en hoofdpijn. Vanochtend een test gedaan, helaas negatief. Wat kan je lichaam je voor de gek houden.

Voel me wel weeïg. Dus ik wacht het af. Misschien morgen een test als ik het niet ben geworden en anders zaterdag.

Terug
Bovenaan