NOD Februari 2021

SanneBeau wat een onzeker gedoe allemaal zeg, niet fijn! Laat óf het bloeden stoppen óf gewoon doorbreken, dan is het iig duidelijk he ?
JessieJM jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik weet niet precies hoe ver ik ben... ik dacht dat vandaag mijn NOD zou zijn maar de test woensdag was al wel heel overduidelijk. Mijn cyclus schommelde tussen de 29 en 35 dagen dus misschien toch een paar dagen eerder mijn ovulatie gehad? Dus ik denk nu 4.5 week. 

Dames gefeliciteerd met de positieve test!! ?? Zalig!! 
SanneBeau inderdaad zo lastig op nie manier! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!! ?
Ik vandaag 3 dagen voor NOD en kon me natuurlijk niet inhouden, heb vanochtend test gedaan maar negatief...

@Mientjeee
Ja haha om moe van te worden! Gewoon een ja of een nee zou fijn zijn ?

@AnnekeDBO met testen ben ik even gestopt, het is ook niet meer zo spannend. Ondanks dat het met vlagen komt, Ben ik er 100% zeker van dat ik binnen nu en maandag ongesteld wordt. Alles wijst erop. Alleen het vertraagd door de Clomid vermoed ik.

Op naar de volgende ronde ??

Volgens begint het vandaag wel, heb steeds meer bloedverlies (wel met vlagen nog steeds).

Dus ik ga graag mee naar de NOD van maart, verwachting is 14 maart. @FloorElvira, kun je mij toevoegen?

Nou vandaag een vaste smiley ?
Ik ben benieuwd wat het gaat brengen. Op het moment voel ik niets van dat er iets zit in mn eierstok wat nirmaal duidelijk aanwezig is en drek het springen ook. We gaan het zien

Bedankt allemaal! 

@FloorElvira ik moest het vooral even van me afschrijven omdat ik helemaal hyper was gisteravond en het zelf nauwelijks kon geloven. Maar wil best gezellig op het lijstje hoor! Mijn NOD was 9 februari. 

Terug
Bovenaan