NOD Februari 2021

@Mientje Beetje laat maar gefeliciteerd!!!! ??
@FloorElvira Voor mij lukt het ook niet meer elke dag hier te kijken. Maar ik kan wel af en toe checken op lege regels. Misschien zijn er nog andere mensen die ook willen helpen? In principe kan iedereen er in? 

Haai dames, 
Gister en vandaag een positieve ovulatie test dus dinsdag en vandaag seks gehad. Dat zou het moeten doen denk ik. Dus nu weer op het wachtbankje. 

@kleingeluk. Ik herken je zorgen... onze dochter was er na de eerste ronde direct en nu ronde 3. Onze dochter is met een keizersnede geboren en ik heb daarna veel complicaties gehad in de herstel periode. Er is bij mij destijds 2x een echo gemaakt om te kijken of er afwijkingen waren aan mn baarmoeder en die waren er niet, eventuele "niches" (als ik het goed schrijf) kunnen voor problemen zorgen bij het zwanger worden.

Ik haal ook regelmatig in mn hoofd 'het zal toch niet door de keizersnee nu moeilijk worden'?! Ik ken genoeg moeders die 2 en 3 kinderen hebben gehad en waarbij het binnen 6 maanden raak was....
Verder ook niet veel ervaring maar dus wel een herkenbaar gevoel!!!

Ik duim voor je deze maand!

@SanneBeau bizar hoe je lichaam je in de maling kan nemen hè. Hopelijk krijg je alsnog een positieve test in handen meid! Ik heb dan altijd zoiets van nou zet dan maar door ook dan kunnen we weer verder met proberen. Wachten duurt zooo lang.. ga duimen voor je? 

@Kinderwens we wachten het gewoon even af. Als het niet zo is dan maar weer door naar de volgende ronde. Zeker frustrerend. Op het moment dat we de uitslag kregen was ik heel blij en opgelucht dat er niks was maar toen ging er inderdaad door me hoofd van Pff waarom lukt het dan niet. Voor jou ook veel succes ik duim voor je?

Hallo dames.. 
Hoe gaat het met jullie? Hier nog een weekje tot nod. Ik heb nergens last van, voel niks anders, afscheiding is precies zoals het altijd is en ik heb m'n eerste puistje al gedetecteerd. Ondanks een positieve ovulatietest en op de juiste momenten gemeenschap denk ik toch echt dat we doorschuiven naar volgende maand. Stom zeg! Ik hoopte er eigenlijk op dat het deze maand raak zou zijn.. ik wil het loslaten, best lastig! 

Hallo dames.. 
Hoe gaat het met jullie? Hier nog een weekje tot nod. Ik heb nergens last van, voel niks anders, afscheiding is precies zoals het altijd is en ik heb m'n eerste puistje al gedetecteerd. Ondanks een positieve ovulatietest en op de juiste momenten gemeenschap denk ik toch echt dat we doorschuiven naar volgende maand. Stom zeg! Ik hoopte er eigenlijk op dat het deze maand raak zou zijn.. ik wil het loslaten, best lastig! 

Terug
Bovenaan