NOD Februari 2021

Hoi Sje
pff dat los laten is zo moeilijk hè. Makkelijker gezegd als gedaan. Hoeveelste ronde is het voor je?
Vraag me eigen af zou je altijd verschil merken aan afscheiding? 

Aaaah ik moet echt even van mij afschrijven. Ik had net totaal onverwachts een positieve test in handen! Dit word ons tweede kindje.
Bij de eerste best lang bezig geweest (10 maanden) voordat het raak was. Deze maand besloten om onbeschermd seks te hebben maar totaal niet bezig geweest met zwanger worden. We gingen er eigenlijk een beetje vanuit dat het nog wel even zou gaan duren en dat was prima. Vandaag was ik al 3 dagen overtijd dus toch maar een test gehaald. Nu dus eigenlijk zelfs nog eerder zwanger dan we zouden willen maar uiteraard super welkom! 

Julesss gefeliciteerd!!??? wat een fijn nieuws.
En wat spannend voor de dames op het wachtbankje. Wat een onzekere 2 weken he. Ik dacht ook eerst dat het niet raak zou zijn, wat weinig symptomen, maar wel dus? dus dat hoeft niet veel te zeggen! Afgelopen dagen nog 2 testen gedaan en het hcg loopt mooi op. Blij mee? Begin nu wel vermoeid te raken en af en toe wat weeiig, maar mag nog niet klagen. Hopelijk blijft het hierbij. 

@sje nog niet opgeven meid, wie weet is het wel raak!
@juless gefeliciteerd wat moet dat een fijn gevoel zijn. Hoe relax komen jullie er doorheen deze keer. Geniet ervan ?
@mientje fijn dat de testresultaten steefs sterker worden. Weet je hoe ver je bent? 
Update vanuit hier: hier is het doorgebroken. Voelde het gisteren al aankomen. Pijn is vrij intens dit keer. Op naar de volgende ronde. Nieuwe NOD is 14 maart (afhankelijk van wanneer mijn ovulatie is, want cyclus schommelt nog steeds tussen 27 en 32). Ik weet nog niet of ik me voor het maart groepje aanmeld. Ik schrijf ook nog mee in het 2021 topic en het is een beetje veel. Ik droom alleen maar over kids/zwangerschap gerelateerde dingen? Misschien is het beter voor mij om er ietsje minder mee bezig te zijn.
Ben natuurlijk heel nieuwsgierig en leef mee met degenen die voor deze ronde nog op het wachtbankje zitten of een eerste echo hebben? dus zal wel af en toe nog kijken totdat iedereen wat duidelijkheid heeft. Liefs

Nou ik wist zeker dat ik gisteren het zou worden, voelde het in de middag gewoon ‘lopen’ en had krampen. Ik dacht he he mooi kunnen we weer verder. Maar was gewoon wat bruinig/droge afscheiding en echt minimaal, voelde alsof het eruit stroomde. In de avond hetzelfde, maar had toen alleen licht bloedverlies.

Vanochtend weer wat bruine afscheiding bij het vegen. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Ik volg het advies van de gynaecoloog op en ga pas maandagochtend testen en dan zien we weer verder...

@sanne beau, ah wat rot. Ik had dat gevoel afgelopen 3 dagen ook maar het kwam pas gisterenavond echt op gang. Na zes dagen spotting. Wel precies op mijn NOD, dat wel?

Terug
Bovenaan