Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik schrijf ook graag mee nu voor ons eerste kindje bezig! 2e ronde en deze dagen ronde met ovulatie testen gewerkt, en deze was gister hartstikke positief, dat betekent 27 februari NOD, ben zo benieuwd !
@floorelvira hier nog geen menstruatie te bekennen ook nog geen voortekenen ervan. Wel getest maar spierwit dus zal ongetwijfeld binnen nu en 2 dagen door gaan zetten.
@sillas oooo wat spannend! Nog wel moeilijk te zien maar wel heeeeel lichtjes! Zou over 2 dagen nog eens doen
zijn hier meerdere dames die een lange cyclus hebben en hier al is natuurlijk mee zwanger zijn geworden, ben zo nieuwschierig!
ben in februari 2020 gestopt met de pil om eerst te ontpillen, heb nu een cyclus van 40-43 dagen
Dames...ik heb daarstraks een ovulatietest gedaan, ja ik weet dat dat niet de bedoeling is maar er liggen er hier nog genoeg dus ik dacht...tja waarom niet...en die was dus positief! Ik zit nu dus op 2 dagen voor NOD... gisteren nog negatieve early test van action...
Ik had op 1/2 en 2/2 zeer duidelijke positieve ovulatietesten en ook op 2/2 ovulatiepijn gevoeld...
Ik ga morgenochtend dus nog es zo een early testje doen, wie weet...