Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@FloorElvira oké maar is het niet zo dat ik dan nu al wel positief had moeten testen? Ik vind het meer gewoon vreemd omdat ik nooit te laat ben in die bijna 2 jaar tijd. Wel Vlagen misselijk en iedere keer hoofdpijn.
@AnnekeDBo heb je een foto? Kan je toevoegen via mupload echt spannend bij jou zeg! Ga duimen voor je
ik heb voor het eerst die AH test gebruikt
( waardeloze dingen) en heb die kruitvat 2v5 gebruikt
@FloorElvira ooo en dat was zo handig! Jammer dat het niet meer bestaat.
Ik ga zeker niet hopen nee dat heb ik de afgelopen maanden genoeg gedaan. Ik laat het allemaal maar voor hoe het is. En mocht het zo zijn is het fijn
Ik ben niet een hele actieve schrijver, maar schrijf nog wel mee hoor, zie alleen wel dat ik ook uit de tabel ben. Ik had vorige keer een negatieve test, maar na een week nog steeds geen menstruatie... Dus vanochtend dacht ik, ik doe nog maar een test om een zwangerschap nu echt uit te sluiten. Nou je raad het al, hartstikke positief!! Ik mag me nu dus ook bij de zwangerenclub toevoegen
@dressuurmiep het kan zijn dat ik jou wel verwijderd heb omdat je nod al was geweest maar we niks meer van je hadden gehoord sorry?maar @mientjeee @pannenkoekje jullie heb ik echt niet verwijderd want jullie stonden al op zwanger?