NOD Februari 2021

Ik schuif door naar de volgende maand.. hier helaas de menstruatie doorgezet..
Hopelijk alsnog veel andere positieve testen en anders.. tot volgende maand?! ?

Wie heeft er in het bestand dingen aangepast? Er zijn een aantal namen verdwenen onder andere die van mij en Mientje.
@AnnekeDBo Ben benieuwd naar je test van vandaag! 

@pannenkoekplantje dat was ik niet maar diegene zal het vast niet expres hebben gedaan?ik heb alleen de dames verwijderd die ongesteld zijn geworden of waar we niks meer van horen?wat zijn je gegevens dan zet ik ze er weer in?
@astridZ balen zeg?

Hier voor alsnog geen menstruatie, ook niks geen voortekenen.
testen blijven wit. Ik snap er niks van menstruatie zou normaal gisteren zijn begonnen. Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat ik te laat ben met mijn menstruatie. Nou heb ik 2dagen licht bloedverlies gehad dus misschien was dit wel mijn menstruatie ( lijkt me sterk want dat was maar heeeel weinig)
meer meiden die dit hadden? 
of meiden die later als nog positief testen? 
19 januari menstruatie gehad-31 januari/1 februari had ik mijn ovulatie. 
– 6+7 februari licht bloedverlies 
-verwachte menstruatie 14 februari

@dromertje ik zou dan eerder denken aan een innesteling?Misschien maak je langzaam hcg aan? Er zijn dames die pas 1 week na nod positief testen

Ik heb deze ochtend idd opnieuw getest met early test van action en als ik lang kijk zie ik zo een vaag tuurstreepje…schaduwlijntje lijkt het...ik denk dus dat die wel al feller had moeten zijn met ochtendurine op 1 dag voor NOD, of misschien zijn die action early testjes toch niet zo gevoelig…ah ik weet het niet…ik wacht dus maar weer paar dagen af…
Dromertje, welke testen gebruik jij? Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid! Dat bloedverlies op 7/2 lijkt me echt wel innesteling

Terug
Bovenaan