NOD Februari 2021

@FloorElvira Bedankt! Jij ook natuurlijk! :) Erg fijn dat dit forum bestaat. Nooit bij stilgestaan eigenlijk. Hier zit iedereen in hetzelfde schuitje. Ik kan ook wel aan m'n zussen en vriendinnen vragen stellen, maar ze weten niet dat m'n vriend en ik bezig zijn. En dat wil ik graag zo houden. Het lijkt me juist leuk om hen te verrassen zodra het zover is.

@FloorElvira nee geen ovulatietest gebruikt. Maar wel duidelijk gevoeld. En ook aan me afscheiding gemerkt. Morgenochtend test ik nog eens als ik niet ongesteld ben

Hallootjess, 
Veel wachtbank meiden nu! Spannend. 
Hier nog 4 dagen tot ms en ik voel niks. Ik heb geen testen in huis en die ga ik pas op 20 feb om 16.30 uur kopen als ik nog niet ongesteld ben zodat ik zondag ochtend 21 feb kan testen. Dat geeft mij overigens wel rust maarrrrrr tel de dagen ook af!

@dromertje dan zou je misschien wel de huisarts kunnen bellen omdat een lange LF ongewoon is als je dat normaal niet hebt?

@FloorElvira de begin nu een beetje van die vermoeide benen te krijgen dus wacht nog even. Dit is wel echt een kwaal als ik ongesteld moet worden. Heb nog niet getest ook omdat ik daar vanmorgen mee wakker werd

Dromertje irritant dat je maar af moet wachten de hele tijd. Hier is ook die benen vaak een teken van menstruatie. Dus ben benieuwd.
Hier nog steeds geen eisprong gemerkt.. mijn cyclus duurt dus al zeker ruim een week langer dan normaal na deze miskraam. 
Of ik heb hem gewoon gemist, ik heb geen ovulatie testen gebruikt. Wie weet. Ik ga gewoon vanaf m'n normale nod 1 keer per week testen denk ik. Dan kom ik vanzelf wel tot twee streepjes of een menstruatie.
Ik heb ook een keer gehad dat mijn cyclus opeens geen eisprong had, menstruatie bleef ook uit. Duurde de cyclus opeens dus geen 29 dagen maar 58.. was heel vreemd. Die cyclus werd ik wel zwanger :p 
Ik mis heel wat dames hoor maar het is nogal druk hier geweest, haha.
Michelle succes.

@ZwangerYes moeie benen zijn een stuk minder nu. Met vlagen een beetje een gek gevoel van misselijkheid, heb iedere keer een beetje een nattig gevoel van onder dat ik het idee heb dat ik ineens heel erg ongesteld worden maar dan ga ik naar de wc en is er helemaal niks aan de hand. Misschien zometeen toch een testje doen. Word gek van mezelf op het moment ?

Terug
Bovenaan