NOD Februari 2021

Aan alle meiden waarvan de NOD nog moet komen. Wees niet bezorgd als je je niet zwanger voelt! 

Ik voel me nu ook helemaal niet zwanger maar de test was duidelijk. Ook bij mijn eerste begon ik me pas zwanger te voelen toen je een buik zag verschijnen en ik beweging in mn buik voelde. We zijn toen best een tijdje bezig geweest met zwanger worden. De 'kwaaltjes' waren er juist die rondes dat ik niet zwanger was, puur omdar je het zo graag wilt zijn en je lichaam een loopje met je neemt. 

@SBH welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?hoeveelste ronde is dit? Je hebt altijd lh in je urine de streepjes moeten echt even donker zijn maar zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog alle kanten op?

Hi dames,  
Ik lees en doe ook mee! Mijn nod was 15 februari. Voor ons ronde 5 en nog geen kinderen. Dus fingers crossed? Erg fijn deze ervaringen te kunnen delen met andere, niet verwacht dat de periode zoveel onzekerheid met zich mee zou brengen!

Hoi, ik lees regelmatig mee, maar wil nu ook graag zelf meedoen en mijn verhaal kwijt. :) Helaas heb ik in 2020, twee keer een miskraam gehad..(met 8 weken en 6 weken) Nu ben ik sinds oktober weer flink aan het klussen. Zitten nu dus al in ronde 5. De eerste keer werd ik na 3 rondes zwanger en de tweede keer direct na mijn miskraam dus na 1 ronde. Ergens weet ik dus dat ik vruchtbaar ben en dat het weer goed moet komen, maar nu na 5 rondes begin ik toch weer een beetje negatief te worden, terwijl ik mij er heel erg bewust van ben dat dit nog niet lang is. Maar na 2 miskramen wil je zo graag dat het nu wel goed gaat. Ik heb over 2 weken mijn NOD, loslaten lukt dus niet aangezien ik mezelf hier ook weer meld haha. Fingers crossed voor ons allemaal!

@SPG welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?
@gebruiker594 heftig zeg van je 2 miskramen?welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?

@SBH ik weet hoe je je voelt

Hier ook al 3dagen overtijd (nog nooit eerder gehad en Voor alsnog geen tekenen van menstruatie) Wat onzeker allemaal zeg bah! Test was witter dan wit. En weet even niet wat ik moet. Ik wil niet teveel hoop hebben want weet dat het weer pijn zal doen als ik toch ongesteld zal worden. 

Hey dames 
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ben ergens opgelucht dat dit betekend dat alles nog werkt na jaren aan de pil en dat ik slechts een cyclus van 30 dagen heb, op zich dus goed nieuws voor de 1ste ronde, ik had mijn eisprong trouwens ook perfect ingeschat want vandaag exact 14 dagen erna menstruatie. Op naar de volgende ronde voor misschien meer geluk ?

Terug
Bovenaan