NOD februari 2022

@Yolaaana alvast voorzichtig gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws en fijn om 2 streepjes te kunnen zien! Hou je ons op de hoogte? 
 
@bosbesje spannend! Ik duim voor je! Hopenlijk een positieve test ?
@LineLine gel he, hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden. Hopen op een mooie positieve test voor zaterdag! ?
Voel vandaag een gespannen onderbuik, maar dat kan ook gewoon door stress/drukte op werk kunnen dat ik onbewust de hele tijd mn buik aanspan. 
Doen jullie dingen om de innesteling te bevorderen? Ik las dat doorbloeding belangrijk was (warme handen en voeten zouden voor een goede doorbloeding van de baarmoeder zorgen). Laat ik het nou echt altijd koud hebben. ?
 
@Yolaana alvast voorzichtig gefeliciteerd! Leuk! 


Ik sluit mij ook graag aan. Momenteel niet 100% zeker wanneer ik ongesteld wordt maar denk zo rond 13 feb. Of liever natuurlijk helemaal niet ?
 
Yolanaa, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zou natuurlijk heel leuk zijn maar snap dat je nog voorzichtig bent.

Heb mezelf zo voorgenomen niet voor NOD te testen maar nu kriebelt het toch ? irritant is dat wachten zeg... Heb er alleen geen goed gevoel bij. Ben strontchagrijnig en last van m’n buik. Wat ik altijd heb een week voor m’n ongesteldheid ? heb er dus wel een hard hoofd in
 
In plaats van wachten omdat ik weer later ongesteld wordt als ik dacht kwam het deze keer veel eerder. Gister ongesteld geworden helaas.

Ik hoop voor jullie op heel mooi nieuws deze maand?
 
@ERZ wat ontzettend balen zeg... Misschien wel fijn dat je er dan niet op hoeft te wachten, maar natuurlijk liever ander nieuws gehad... We duimen verder voor de volgende ronde?
 
Terug
Bovenaan