NOD februari 2022

Hoi dames! Even wat minder op het forum gezeten, weer begonnen met werken en erg druk gehad de afgelopen week. Ik heb het een beetje teruggelezen en wat leuk dat al 1 iemand een positieve test heeft! Dat is een goed begin..???ik ben benieuwd voor de andere dames de komende dagen!
 
Wow er liggen echt veel NODs dicht bij elkaar 5/7 februari! Wat leuk :) Ik test nooit, vind ongesteld worden minder pijnlijk dan een witte test zien.
Verder voel ik zelf niks behalve mega zere borsten maar dat heb ik altijd. Heb vrij weinig hoop, maar ja dat verlies je op een gegeven moment ook wel na 17 rondes. 
Al wil dat natuurlijk helemaal niks zeggen want het kan gewoon nog steeds!
*gaat proberen weer ergens hoop terug te vinden ;)*
Veel succes allemaal met wachten! 
@LineLine, spannend wel als je allemaal dingetjes voelt. Dat druk bij het plassen heb ik ook vaak net na de ovulatie. Vraag me altijd af wat het is. Lijkt beetje blaasontsteking gevoel vind ik. 
@bosbesje spannend voor jou als je van alles voelt al!
 
Het zijn er inderdaad echt heel veel komend weekend. Ik zal zelf dit weekend druk zijn, maar zal proberen alles netjes bij te houden?
Hopelijk zijn het veel goede smileys!!?
 
Hoii allemaal,
ik heb net getest. Helaas helemaal wit. Misschien ben ik te vroeg. Zit nu op dag 22 en nog steeds gelukkig geen menstruatiekrampen. Miss loopt mn cyclus tot de max 27 dagen... er is nog hoop ? komend weekend even kijken voor nog n poging als uitblijft. 
 
Ik kan al voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben... Vanochtend 2 testen gedaan (5 dagen voor NOD) en ik heb 2 streepjes.. ? Early van de action was heel duidelijk en een heel vaag lijntje op een 25 mlU/ml dipstick... Heel dubbel gevoel nog vanwege vroege/vage miskraam in december, al liep alles toen heel anders dan nu.. Ik besef me in ieder geval dat 5 dagen voor NOD erg vroeg is en vind het nog erg spannend! Fingers crossed dat het de komende dagen gaat oplopen.. ??
Graag nog geen emoticon achter mijn naam gezien t nog erg vroeg is ?
 
Ik sluit mij graag aan! Nod op 4 februari. Nog geen test gedaan, wel vanmorgen lichtroze afscheiding gehad en eeeeeenorme last van m'n borsten
 
Terug
Bovenaan