NOD februari 2022

Hoi Dames,

Dankjullie voor de lieve woorden! Wij zijn weer bijna klaar voor de volgende ronde en we gaan het weer zien (zijn maar de halve maand samen, dus hopelijk nog net ovulatie voor manlief weggaat).

@MvdBL ooh balen, gaan we nu damen voor de 26ste goed nieuws!!!

@boterbloempje16 Voorzichtig Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het allemaal goed plakken! Ik heb alvast de verliefde smiley voor je toegevoegd en die gaan we gewoon lekker kunnen laten staan?
 
Hallo! NOD op 16 februari! Eisprong verwacht ik overmorgen.
En wat leuk dat één dame al positief heeft getest. Goed beginnetje.
 
Hoi meiden,
Ik meld me ook weer aan voor deze maand. Mijn nod is niet helemaal duidelijk door onregelmatige cyclus. Maar zal ergens tussen 5 en 8 feb zijn.

Ik had vanmorgen echt een vervelende soort stekende pijn bij mijn linker eierstok (denk ik). M’n eisprong moet al geweest zijn neem ik aan.. En uiteraard de iedere maand terugkomende bruine afscheiding..

Hoop deze maand veel hartjes te zien! Succes allemaal weer?
 
@boterbloempje gefeliciteerd! Wat een goed begin van februari!
Hier nog steeds 0,0 klachten/symptomen of gevoel. Vorige maand had ik heel erg het gevoel dat ik zwanger was, voelde ook vanalles aan mezelf en in mijn buik en mijn gevoel zei: ja dit is het, toen werd ik uiteraard gewoon ongesteld. Nu zegt mijn gevoel dat het niet zo is, er is echt helemaal niks waarvan ik zou kunnen zeggen dit is anders, nieteens een krampjes of afscheiding. Dus hopenlijk heb ik het nu weer fout en is er dit keer wel iets! ? Vind wel dat het wachten zo minder erg is. Als je elke keer 'tekens' krijgt van je lichaam ben je er heel erg mee bezig, elk steekje of gevoelige borst denk je er aan. Terwijl ik nu gewoon met de dag bezig ben en niet herinnerd wordt. 
Zie dat er trouwens heel veel dames op 4 en 5 februari hun NOD hebben. Wanneer gaan jullie testen? Ervoor al of wachten jullie? Ik ga dus pas zaterdag 5 februari testen als er nog geen menstruatie is dan.
 
@idem mijn duimen draaien voor je! Ik ga 1 dag eerder testen, nod is vrijdag. Zo spannend, heb echt al wat kwaaltjes die ik herken
 
Proficiat Boterbloempje!!!
@Idem: hier NOD 5 februari. Ik ga echt proberen om te wachten tot dan. Situatie is helemaal dezelfde: vorige cyclus echt het gevoel zwanger te zijn (op het werk zelfs zo vaak misselijk geweest dat mijn collega's al dachten dat ik zwanger was?). Was dus niet het geval ... deze cyclus tot gisteren echt 0,0 symptomen. Vandaag tijdens de middag heel lichte steekjes en nu een beetje een drukkerig gevoel bij het plassen, maar waarschnlk wil ik gewoon iets voelen zonder dat het er is :)
Ik moet ook sowieso voorzichtig zijn met vroeg testen gezien ik verschillende hormonen neem om mijn eisprong uit te lokken, zoals Pregnyl. Een vals positieve zou ik mentaal even echt niet aankunnen ?.
 
Terug
Bovenaan