[quote quote=10520809]
@MillyMae hm zozo, hangt wat af van de dag

. De realist in mij zegt dat ik nog wat moet afwachten en dat het waarschijnlijk eerder wel goedkomt (ooit). Maar ik heb endometriose en daardoor sowieso al minder goede kansen (zeker voor natuurlijke zwangerschap). Ik heb ook een onsuccesvolle operatie achter de rug en ik ben 30 jaar dus de kansen gaan nu ook wel wat beginnen afnemen. Om die reden heb ik ook al een afspraak gemaakt in een fertiliteitskliniek, om al eens wat onderzoeken te doen en te horen wat eventueel de opties zijn.
Maar ik begrijp jou volledig, ik heb het laatste jaar ook al veel zwangerschapsaankondigingen zien voorbij komen en het is dan niet leuk om te weten dat het voor mij wellicht niet zo gemakkelijk gaat gaan

.
Maar ik denk alleszins dat je je geen zorgen moet maken, tenzij je misschien net als mijn een diagnose hebt van een ziekte als endometriose of pcos ofzo (?). Maar zelfs dan nog zijn er vaak wel wat opties. Mocht het binnen een paar maanden nog niet gelukt zijn, kan je altijd eens horen bij een fertiliteitsarts of ze wat onderzoeken willen doen, toch? ? Hoe oud ben jij nu, MillyMae?
[/quote]
Oh wat naar voor je dat je endometriose hebt! Hoe ben je hier achter gekomen? Ik ben inmiddels 26 jaar en mijn vriend 27. Na een aantal maanden zullen we inderdaad kijken of onderzoek mogelijk is. We zijn nog jong, maar toch.. als de wens er is dan wil je het gewoon nu! Wie weet is het bij ons de aankomende ronde gewoon raak en is onderzoek en dergelijke niet nodig.