NOD februari 2022

[quote quote=10520135]Het valt inderdaad behoorlijk rauw op je dak. Afgelopen week dacht ik: hmm het gaat wel. Maar gisteren alleen maar liggen huilen. Intens verdrietig en toch willen ook wij niet lang wachten hoor. Ons verlangen is zoo groot om een 2e kindje te krijgen..[/quote]
Heel begrijpelijk! Bij ons is de wens ook heel erg groot. Gaan nu naar ronde 6. Hoe lang zijn jullie nu bezig?
 
[quote quote=10520197]
Heel begrijpelijk! Bij ons is de wens ook heel erg groot. Gaan nu naar ronde 6. Hoe lang zijn jullie nu bezig?[/quote]Hee

Bij ronde 5 werd ik zwanger maar eindigde op deze miskraam. Nu wachten tot ik weer ongesteld wordt en dan hopen dat het ons snel gegeven mag worden.
 
Hoi allemaal ik wil me ook graag weer aanmelden voor februari! Ronde 6, eerste kindje. Qua 'tijd' duurt het al wel wat langer door de lange cyclussen. Mag het nu een keer raak zijn aub? ?

Ik weet nog niet wanneer mijn NOD is door de wisselende cyclussen van 28-52 dagen. Dus wanneer ik zicht heb op een positieve ovulatietest laat ik het weten! Ik ga van de week ook even rustig jullie verhalen doorlezen die hier al zijn gepost. Voor nu even balen van de menstruatie ?. 
 
@wachtenduurtlang Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Ik wens jullie heel veel stertkte toe en hoop dat jullie gauw een gezonde zwangerschap is gegund! Dat laatste hoop ik voor een ieder hier uiteraard:) 
Ik heb momenteel iets geks... Ik heb begin december 2021 mijn koperspiraal laten verwijderen omdat we er graag weer voor willen gaan. We hebben een zoontje van bijna anderhalf. Nu ben ik ongeveer een week na verwijderen spiraal ongesteld geweest, keurig volgens "het boekje" en moest ik dat 7 januari jl. weer worden. Tot nu toe gebeurt er echter helemaal niets! Ik ben niet zwanger (omo witte testen, elke dag) en ik ben dus inmiddels al 5 dagen over tijd. Zo frustrerend dat je precies een "menstruatiestoornis" krijgt als je super graag weer zwanger wilt worden! Ik ging en ga er helemaal niet van uit dat het in 1 x raak zou zijn, maar laat me dan op zn minst ongesteld worden zodat er een nieuwe ronde begint:(. En ik wil er heel graag niet mee bezig zijn. Als de dood dat ook dát mn cyclus beïnvloed, maar dat lukt gewoon niet... Nou goed, ik moest het geloof ik even kwijt. Iemand hier misschien ook een verstoorde cyclus na verwijderen koperspiraal? 
 
Hallo iedereen, ik doe hier graag mee aan een nieuwe ronde (4de ronde, eerste kindje). Mijn NOD is 9/02. 
De laatste ronde heb ik niet eens een test gedaan omdat mijn menstruatie wat vroeger starten dan gepland, wellicht zal mijn berekend vruchtvaarheidsvenster dan ook niet helemaal juist. Dus ik ga dit nu wat uitgebreider nemen en terug met veel hoop starten aan deze nieuwe rond :).
 
[quote quote=10520682]Hallo iedereen, ik doe hier graag mee aan een nieuwe ronde (4de ronde, eerste kindje). Mijn NOD is 9/02. De laatste ronde heb ik niet eens een test gedaan omdat mijn menstruatie wat vroeger starten dan gepland, wellicht zal mijn berekend vruchtvaarheidsvenster dan ook niet helemaal juist. Dus ik ga dit nu wat uitgebreider nemen en terug met veel hoop starten aan deze nieuwe rond :).[/quote]
Leuk dat je mee kletst. Ik zit in dezelfde situatie als jij. 4e ronde en 1e kindje. Hoe is het met de positieve instelling bij jou? Ik zelf moet zeggen dat ik wel een beetje onzeker ben omdat iedereen om mij heen in een keer zwanger wordt.
 
@MillyMae hm zozo, hangt wat af van de dag :D. De realist in mij zegt dat ik nog wat moet afwachten en dat het waarschijnlijk eerder wel goedkomt (ooit). Maar ik heb endometriose en daardoor sowieso al minder goede kansen (zeker voor natuurlijke zwangerschap). Ik heb ook een onsuccesvolle operatie achter de rug en ik ben 30 jaar dus de kansen gaan nu ook wel wat beginnen afnemen. Om die reden heb ik ook al een afspraak gemaakt in een fertiliteitskliniek, om al eens wat onderzoeken te doen en te horen wat eventueel de opties zijn.
Maar ik begrijp jou volledig, ik heb het laatste jaar ook al veel zwangerschapsaankondigingen zien voorbij komen en het is dan niet leuk om te weten dat het voor mij wellicht niet zo gemakkelijk gaat gaan :(
Maar ik denk alleszins dat je je geen zorgen moet maken, tenzij je misschien net als mijn een diagnose hebt van een ziekte als endometriose of pcos ofzo (?). Maar zelfs dan nog zijn er vaak wel wat opties. Mocht het binnen een paar maanden nog niet gelukt zijn, kan je altijd eens horen bij een fertiliteitsarts of ze wat onderzoeken willen doen, toch? :) Hoe oud ben jij nu, MillyMae?
 
[quote quote=10520809]
@MillyMae hm zozo, hangt wat af van de dag :D. De realist in mij zegt dat ik nog wat moet afwachten en dat het waarschijnlijk eerder wel goedkomt (ooit). Maar ik heb endometriose en daardoor sowieso al minder goede kansen (zeker voor natuurlijke zwangerschap). Ik heb ook een onsuccesvolle operatie achter de rug en ik ben 30 jaar dus de kansen gaan nu ook wel wat beginnen afnemen. Om die reden heb ik ook al een afspraak gemaakt in een fertiliteitskliniek, om al eens wat onderzoeken te doen en te horen wat eventueel de opties zijn.
Maar ik begrijp jou volledig, ik heb het laatste jaar ook al veel zwangerschapsaankondigingen zien voorbij komen en het is dan niet leuk om te weten dat het voor mij wellicht niet zo gemakkelijk gaat gaan :(.
Maar ik denk alleszins dat je je geen zorgen moet maken, tenzij je misschien net als mijn een diagnose hebt van een ziekte als endometriose of pcos ofzo (?). Maar zelfs dan nog zijn er vaak wel wat opties. Mocht het binnen een paar maanden nog niet gelukt zijn, kan je altijd eens horen bij een fertiliteitsarts of ze wat onderzoeken willen doen, toch? ? Hoe oud ben jij nu, MillyMae?
[/quote]
Oh wat naar voor je dat je endometriose hebt! Hoe ben je hier achter gekomen? Ik ben inmiddels 26 jaar en mijn vriend 27. Na een aantal maanden zullen we inderdaad kijken of onderzoek mogelijk is. We zijn nog jong, maar toch.. als de wens er is dan wil je het gewoon nu! Wie weet is het bij ons de aankomende ronde gewoon raak en is onderzoek en dergelijke niet nodig.
 
Terug
Bovenaan