NOD februari 2022

[quote quote=10520853]Oh wat naar voor je dat je endometriose hebt! Hoe ben je hier achter gekomen? Ik ben inmiddels 26 jaar en mijn vriend 27. Na een aantal maanden zullen we inderdaad kijken of onderzoek mogelijk is. We zijn nog jong, maar toch.. als de wens er is dan wil je het gewoon nu! Wie weet is het bij ons de aankomende ronde gewoon raak en is onderzoek en dergelijke niet nodig.[/quote]
Ik kreeg begin vorige jaar dagelijks buikpijn en omdat endometriose in de familie zit en ik klachten had die daarbij paste, ging ik er eigenlijk vanuit dat het dat was. Nadien dan bevestigd via operatie. 
Oh ik snap het, het wachten is inderdaad moeilijk. Probeer je alleszins geen zorgen te maken. Ik denk/hoop dat het snel voor jou zal gebeuren!
 
@Maria H wij nu in ronde 7, duurt echt lang he.. Laat inderdaad maar weten als je weet wanneer je NOD gaat zijn, dan voeg ik je dan verder toe, voor nu onbekent ;).
@Loeke, ik heb zelf geen koperspiraal gehad dus kan hier helaas niets over zeggen. Zelf ben ik na het stoppen van mijn pil wel wat rond gegaan, maar max 35 dagen en minimaal 28, dus daar wat variatie tussen. Ik hoor/lees dat het bij anders soms toch wel anders is...
@MillyMae Ja het duur lang, vooral als er dan allemaal mensen om je heel ook aankondigen dat ze zwanger zijn. Toen wij begonnen kwamen er veel aankondigingen en nu is het zover dat dus veel al geboren worden. Heel leuk voor die mensen allemaal, maar voelt dan vaak toch even vervelend omdat je zelf ook graag wil.. Hopelijk deze maand voor ons allemaal goed nieuws, welke ronde het dan ook is ;) Weet jij trouwens wat je NOD is, ik kon deze zo nog niet vinden, dus voor nu even bij de onbekent gezet :)
 
Even een vraagje.. gisteren (11 DPO) kreeg ik krampen had ik licht bloedverlies (voornamelijk bruin bloed). Intussen is mijn menstruatie nog niet echt doorgekomen. Vorige maand was dat ook zo, twee dagen spotting en dan op de derde dag kwam mijn menstruatie pas echt. Wat moet ik nu nemen als eerste dag van mijn cyclus? Wanneer spotting begint of wanneer mijn menstruatie echt begint? Ik dacht eens gelezen te hebben vanaf het moment dat je licht bloedverlies hebt (voor mij gisteren dus). Maar nu twijfel ik toch wat omdat mijn cyclus daardoor deze maand ook onverwacht korter is.
 
@Anirbas: Ik heb altijd begrepen dat het is als je rood bloedverlies, wat dan ook echt vloeit. Dus ik zou zeggen nu nog niet.
 
@Idem haha wat toevallig dat je NOD dan weer 4/5 februari is dit jaar! Hoe leuk zou het zijn ? En lekker genoten dus afgelopen weekend ? Ga ik ook doen aankomend weekend ??
Wat verdrieten @Wachtenduurtlang ? Heel veel sterkte.
@Frasseke Ja voor mn gevoel duurt het echt een eeuwigheid haha, al weet ik ook dat het soms nog zoveel langer kan duren. Het zit hem er ook in dat je onzeker wordt en niet weet 'wanneer dan wel'. 
@Loeke Ook ik heb geen ervaring met een koperspiraal. Na het stoppen met de pil heb ik er wel 1,5 jaar over gedaan om 'regelmatig'(er) te worden... 

@Anirbas Volgens mij ook de eerste dag van rood bloedverlies dat vloeit. 
 
@Maria H pff balen weer hè.. blijft gewoon klo*te, elke keer die hoop en dan toch weer niet. Frustrerend. 
@Loeke ik heb altijd een koperspiraal gehad (voor mijn zoontje) maar dat eindigde in een zwangerschap wat een miskraam werd (jup, door m’n spiraal heen zwanger) en daarna nog een bbz. Ik was dus ook helemaal ontregeld maar dat lag ergens anders aan.. 
@Anirbas hoi! Ik duim voor je, op naar een goede februari maand! 
@millymae herken ik wel hoor, hier ook veel aankondigingen en alhoewel ik blij ben voor iedereen wil ik graag ook m’n announcement foto’s op insta kunnen plaatsen haha.
 
Hier op of nabij m’n eisprong, eens zien wat deze maand geeft. Begin februari weekje vakantie geboekt naar mn schoonmoeder die in Spanje woont, stél het mocht raak zijn, wordt t nog een opgave het te verbergen. Geen wijn enzo.. haha. 
Succes dames, ik lees elke dag mee. 
 
Terug
Bovenaan