NOD februari 2022

[quote quote=10533793]Dankjewel!Ik vind het super spannend nadat ik 6 weken geleden een miskraam heb gehad..[/quote]
Ja, dat begrijp ik! Voel je je nu ook anders qua symptomen? De eerste weken hopelijk goed doorkomen en hopen dat je er daarna toch van kan genieten ?
 
Ik heb mijn naam veranderd. Was eerst Gebruiker10381433. Ik moest mij vanmorgen echt inhouden om niet te testen. Morgen heb ik gelukkig een drukke werkdag. Donderdag nog even volhouden en dan vrijdag een testje wagen. Ik heb best wel veel testen liggen waardoor ik zoiets heb van.. waarom ook niet haha maar dat is dan ook gelijk mijn valkuil
 
Mijn nieuwe NOD ligt op 1 maart (ik zie dat dit nog net hier opgenomen kan worden in het overzicht) :).
Deze keer andere 'tactiek' uitgeprobeerd (dagelijks geklust ipv om de 2 dagen), we kunnen maar proberen :). Hier cyclussen op basis van Menopur en Pregnyl. Ik voel me ondertussen echt mezelf niet meer jammer genoeg. Zoveel kwaaltjes ...
 
Zonet een bloeding gekregen, ik zit 7dpo dus veel te vroeg. Ik hoop ergens nog op een innestelingsbloeding, maar het voelt te hevig :(. Het leunt toch meer naar vloeien dan naar enkele druppels. Ook hiervoor 2 dagen heel geconstipeerd en opgeblazen geweest en sinds deze ochtend krampjes in de onderbuik. Ik vrees er dus voor ... 
 
@LineLine, oohbecht balen. Hopelijk toch iets anders, maar klinkt inderdaad niet goed.

Ik zit nu denk ik 10 dpo, nogsteeds opgeblazen gevoel en best wat witte afscheiding. Ik begin nu toch echt test kriebels te krijgen, maar ben ook weer veel te bang voor teleurstelling. Ook omdat ik eigenlijk niets verwachten deze maand... niet echt ons best kunnen doen rond de juiste tijd. Misschien ga ik morgen ochtend even met een ovulatie test. Dit is niet het beste natuurlijk maar dan kan ik misschien wat rust krijgen..
 
Dag lieve mensen. Mijn nod is donderdag!! En ik heb licht positieve testen! 
Nu heb ik lupus dus maar heel weinig kans dat het goed gaat en heb ook vorige maand en december een mk gehad (wat een gekkenhuis) maarrrr 3x scheepsrecht ?
 
Terug
Bovenaan