NOD februari 2022

Helaas na een week ongesteld geworden. Snap het ook niet meer. Had 12 dagen na vorige menstruatie een positieve ovulatietest dus had wel gedacht dat ik optijd ongesteld zou worden.. ?
 
[quote quote=10533238]Helaas na een week ongesteld geworden. Snap het ook niet meer. Had 12 dagen na vorige menstruatie een positieve ovulatietest dus had wel gedacht dat ik optijd ongesteld zou worden.. ?[/quote]Ooh echt balen. Vooral als je het echt optijd verwacht en met deze ovulatietest zou ik dat inderdaad ook verwachten. Heel jammer, hopelijk volgende ronde!!
 
Ach wat balen dames.. hopelijk de volgende ronde meer geluk! Hier wat spanningen, zit nu op CD 23 van 25 of 26 (uitgaande van vorige cycli).
 
Voor alle zwangere, gefeliciteerd! 
Ik ben nieuw op de forum en wordt ook gek van de wachtweken. Misschien helpt het om mee te schrijven. Ik zit pas in ronde 3 en eigenlijk weet ik deze ronde niet wanneer mijn nod is. Heb normaal een cyclus van 28 maar had dit keer een late eisprong. 25 feb zou mijn nod zijn maar als ik 13 a 14 dagen tel na ovulatie wat ik normaal heb, dan 28 feb a 1 maart. Ik ga 10 a 11 dpo testen (ook omdat ik het wil weten als ik een vmk heb). 
Mijn symptomen: ik heb eigenlijk al gelijk na mijn eisprong buikkrampjes. Dat hoort denk ik bij mijn menstruatie. Ook de steekjes in mijn borsten zijn denk ik normaal voor mijn cyclus. Wat anders is: ik ben met vlagen duizelig. Ik heb pijn in mijn rug en billen, sinds vandaag in mijn bovenbeen (maar dat kan ook door mijn fibromyalgie komen en het anders lopen met deze windkracht buiten). Vaker traanogen of een trekkerig gevoel. Ik zie soms ook een beetje wazig. Sinds gisteren heb ik het erg warm en last van mijn oren (hopelijk geen ontsteking). Mijn afscheiding is ook wat dikker, creme achtig. En verder, een zwaar gevoel net boven mijn schaambod. Heb steken rechtsonder gehad (is eigenlijk altijd links bij mij). 
We hebben deze ronde minder goed getimed geklust vanwege een overlijding. Dus als het gelukt is, is het van 2 a 3 dagen geleden voor de eisprong. 
Iedereen succes en veel geluk! 
 
[quote quote=10533779]Ha dames, Bij mij mag er een hartjessmiley achter mijn naam. Ik had gisteren een positieve digitale zwangerschapstest, deze gaf 1-2 weken aan!![/quote]
Gefeliciteeerd!!!
 
Terug
Bovenaan