NOD februari 2022

[quote quote=10534123]Dag lieve mensen. Mijn nod is donderdag!! En ik heb licht positieve testen! Nu heb ik lupus dus maar heel weinig kans dat het goed gaat en heb ook vorige maand en december een mk gehad (wat een gekkenhuis) maarrrr 3x scheepsrecht ?[/quote]
Wat spannend! Ik duim voor je ?
 
Hallo meiden,
Hier gisteren mijn ovulatie gehad (deze ronde zonder ovulatietesten, omdat ik er niet zoveel mee bezig wilde zijn) maar ik voelde het duidelijk gisteren en dat klopt ook ongeveer met de app (een dag later). Vanochtend voor de zekerheid een ovulatietest gedaan en deze was nog erg donker maar geen knaltest dus weet bijna zeker dat het gisteren was.
Afgelopen dagen en gisteren hebben we het gezellig gemaakt en voor de zekerheid de komende dagen ook nog wel en dan maar weer afwachten. Mijn nod zal 8 maart zijn.
 
Hi meiden,

Mijn NOD is 2 maart, ik zit vandaag dus op 7 dpo en ik heb sinds vanmiddag dus echt onwijs erge buikkrampen die met vlagen weggaan en weer komen. Het gevoel alsof ik heel erg ongesteld ga worden?
Herkenbaar voor iemand ??‍♀️ ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, we zitten pas in ronde 1 maar dit zorgt wel voor dat ik er juist wel mee bezig ben ?
 
Ik heb dat ook een beetje. Ik zit nu 9dpo. Gisteren negatief getest (veel te vroeg ook natuurlijk). Sinds vandaag een beetje krampen. Maar zakt ook wel weer. Benieuwd wat dit gaat worden.
 
Nou, zet bij mij maar een droevige smiley :(. Cyclus van 20 dagen gehad. Nu 2 dagen bloedverlies, niet héél fel maar genoeg om te twijfelen over menstruatie, het duurt nu al twee dagen en ik voel toch regelmatig krampjes zoals bij de menstruatie. Ook gezien ik de dag voor het bloedverlies lage rugpijn had doet me mijn hoop op innesteling wel wegvagen. Gisteren ook naar G gebeld en vanaf ze 'helderrood bloed' hoorde moest ik opnieuw beginnen met het nemen van hormonen voor de start van een nieuwe cyclus.
Hopelijk beter nieuws voor de dames op het wachtbankje momenteel.
 
Dag allen,
Ik duim nog steeds voor alle niet ingevulde smileys in deze groep. Mijn zwangerschap was van korte duur. Precies op 7 wkn bleek het fout te zijn, bbz. Helaas ga ik ook weer mee in de volgende ronde.
Ik blijf voor jullie duimen!
 
@MvdBL wat verschrikkelijk dat zwangerschap afgebroken is ? veel sterkte. Heb jullie t gegund en hopelijk dat volgende zwangerschap wel lukt!? 
voor mij is minder dan een week te gaan.
nog 4 dagen voor nod (1 maart) maar kan misschien iets langer worden uiterlijk 3 maart. Het gekke is dat ik geen (hevige)krampen heb gehad. Alleen gevoelige borsten. Ik hooopppp dat dit x raak is. Nog afwachten en ik heb nog 1 test dus die ga ik niet verspillen haha ?
succes voor rest die ook wachten en diegene die zwanger zijn geworden :gefeliciteerd! ?
 
Terug
Bovenaan