NOD Februari 2023

Hallo meiden! Even inhalen hoor. Moest even teruglezen ook. 
Lesjepesje wat fijn! Gefeliciteerd!
Sarac balen van je menstruatie  :(
Caramel succes op die wachtbank! Voel j3 al iets aan symptomen? :p
Anirbas lekker je reis plannen. Het gaat toch zoals het gaat. Weet je al of je medicatie kan krijgen?
Jeany zei je nou een positieve test op 4 dpo?! Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Plubluh nou idd wel fijn dat menstruatie op gang is gekomen in ieder geval.
Klavertjes hoe is het zo na je eisprong?

[quote quote=10607109]Hallo meiden! Even inhalen hoor. Moest even teruglezen ook. Lesjepesje wat fijn! Gefeliciteerd! Sarac balen van je menstruatie ? Caramel succes op die wachtbank! Voel j3 al iets aan symptomen? :p Anirbas lekker je reis plannen. Het gaat toch zoals het gaat. Weet je al of je medicatie kan krijgen? Jeany zei je nou een positieve test op 4 dpo?! Of heb ik dat verkeerd gelezen? Plubluh nou idd wel fijn dat menstruatie op gang is gekomen in ieder geval. Klavertjes hoe is het zo na je eisprong?[/quote]
Hi NoeNoe, ik had een positieve test 4 dagen voor mijn NOD! Heeeeel licht streepje. Morgen de eerste echo op 6+3 wk, volgende op 8. Vind het heel erg spannend. Schiet ook steeds in de stress als ik even iets minder misselijk ben of iets minder pijnlijke borsten heb haha.
Ik wens je heel veel liefde en succes toe de volgende ronde?

Oooh 4 dagen voor NOD en morgen alweer de eerste echo! Hopelijk geeft dat wat meer rust :) Gefeliciteerd meis! Voor jou een fijne zwangerschap EN (alvast haha) een ongecompliceerde bevalling toegewenst. En een mooie echo voor morgen!

@JeanyAnon gefeliciteerd wat een goed nieuws! Fijn dat je vandaag al de eerste echo hebt dat geeft vast een hoop rust. Dan wordt het allemaal wat tastbaarder ga er lekker van genieten! 
@Noenoe ik heb de hoop al opgegeven. Begin van de week wat krampjes linksonder en gek gevoel soms wat steekjes in de lies. Nu eigenlijk niets meer soms een wat drukkend(?) gevoel linksonder maar dat kunnen prima mijn darmen zijn. Verder 0 klachten laatste 3 dagen.
Vanochtend mini beetje helder rood bloed rond de baarmoedermond dus ik verwacht weer door te gaan naar ronde 13. Kan een innestelling zijn maar ga er niet vanuit. Denk dat mijn menstruatie eerder met 28/29 dagen komt en dan hebben we ook volledig momentum gemist.
Hoe gaat het bij jou Noenoe?

[quote quote=10607183]@JeanyAnon gefeliciteerd wat een goed nieuws! Fijn dat je vandaag al de eerste echo hebt dat geeft vast een hoop rust. Dan wordt het allemaal wat tastbaarder ga er lekker van genieten! @Noenoe ik heb de hoop al opgegeven. Begin van de week wat krampjes linksonder en gek gevoel soms wat steekjes in de lies. Nu eigenlijk niets meer soms een wat drukkend(?) gevoel linksonder maar dat kunnen prima mijn darmen zijn. Verder 0 klachten laatste 3 dagen. Vanochtend mini beetje helder rood bloed rond de baarmoedermond dus ik verwacht weer door te gaan naar ronde 13. Kan een innestelling zijn maar ga er niet vanuit. Denk dat mijn menstruatie eerder met 28/29 dagen komt en dan hebben we ook volledig momentum gemist. Hoe gaat het bij jou Noenoe?[/quote]
Dat zou echt balen zijn als je het helemaal gemist hebt. Ik denk zelf dus ook het moment gemist te hebben en zou nu ergens ongesteld moeten worden. Had gisteren beetje rozig. Dacht dat het nu wel zou doorbreken. Maar nog niet. Verwacht het wel snel en dan door naar ronde 10. 

Terug
Bovenaan