NOD Februari 2023

Anirbas en JeanyAnon dank jullie wel!! Kan het nog niet helemaal beseffen en anderzijdsvoelt het ook gelijk weer heel vertrouwd. Ik hoop op oplopende lijntjes nu. 

@LesjePesje, de testen bleven negatief op en na NOD, dus ik had de hoop onderhand wel opgegeven. Ik ben wel blij dat de menstruatie als nog vanzelf kwam, omdat dit dus voor mij de eerste eisprong in ruim een jaar was. 

@lesjepesje voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk heb je over een paar dagen een knaller van een test in handen. Voel je al kwaaltjes?

@plubluh he he he eindelijk zekerheid, nu kun je ook weer door. Succes met je volgende ronde. 

Hey allemaal, 
ik ben deze maand afwezig geweest hier op het forum, omdat ik het echt wat van me af wilde zetten, hetgeen me echt gelukt is, maar nu zou ik echt graag jullie hulp hebben in de hoop dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft. 
ik heb een zeer regelmatige cyclus tussen 24 en 26 dagen. Een dag tot twee dagen voor mijn menstruatie doorbreekt heb ik wat bruine spotting. Dit is deze keer maandag begonnen en mijn menstruatie is nog steeds niet echt doorgebroken maar ik blijf donkerbruin bloedverlies hebben, maar dit is ook heel weinig. 
Iemand die hiermee ervaring heeft? Mijn hoofd gaat echt alle kanten op...

@Plubluh wat fijn dat je eindelijk weer een eisprong hebt gehad dan. Ik hoop op heel veel geluk in je volgende ronde. 

@Sarac hoever ben je in je cyclus?

@Zeeuwsmeisje dank je wel! Ik heb sinds een week opvallend gespannen borsten en ben erg moe. Dit heb ik normaal in mijn cyclus niet en ergens had ik daarom wel een klein vermoeden dat het raak was. Al kan je lichaam je natuurlijk ook heel erg voor de gek houden, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gehad.

Vandaag is 27ste dag van mijn cyclus. Dat haal ik anders nooit... ik voel voor de rest niks speciaals en loop nu de hele tijd naar het toilet om te checken of er toch geen rood bloed aanwezig is... 

Terug
Bovenaan