NOD Februari 2023

@zeeuwsmeisje: ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan. Ik ben gestopt met testen voor mijn nod omdat dit altijd zo'n teleurstelling was, maar ik overweeg om morgenvroeg toch effe te testen... zou het kunnen? 
Ik hou jullie sowiezo op de hoogte

Sarac heb je al getest?
Zeeuwsmeisje ik had wel een voorgevoel maar durfde daar niet teveel op te vertrouwen. Paar dagen geleden hebben we samen getest maar gisteren was ik alleen. Toen hij thuiskwam heb ik het gelijk verteld. Test vanmorgen was een stukje donkerder en dit weekend doen we samen een digitale :)

Ik heb geen test meer gedaan. Deze morgen is duidelijk mijn menstruatie doorgebroken dus test was overbodig... 
na 14 rondes kan je lichaam je nog altijd voor de gek houden blijkbaar en je hoopt toch elke keer opnieuw dat je deze keer eens geluk mag hebben. Weer even moeilijk dat het deze ronde weer niet is gelukt... we hebben begin april een afspraak bij de gynaecoloog, ik geloof niet meer dat we nog op een spontane manier zwanger zullen worden. 

Bedankt om me gisteren wat steun te geven, mijn twijfels van me afschrijven heeft me gisteren enorm deugd gedaan. 

@ Sarac: het spijt me heel erg meis. Jeetje wat had ik het je gegund. Ik hoop dat de gyn wat nieuwe uitkomsten biedt en dat jullie onderweg zijn naar een mooie zwangerschap

@lesjepesje altijd spannend het moment van testen. Alvast veel plezier met het doen van de digitale test. Hoeveel dpo begon je een tuurstreepje te zien?

@sarac aaahh balen en anderzijds oij wel fijn dat je menstruatie is doorgebroken dan weet je tenminste waar je staat. Dan nu nog 1 ronde proberen en anders dus de afspraak by de gynaecoloog. Alvast heel veel succes. 

Op 10 dpo had ik het tuurstreepje. Maar alleen met de kruidvat 2v5 trouwens. Ik had nog een action early en een action normaal liggen, en die gaven beiden niks. 

@LesPesje: Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws!
@Sarac: Wat onwijs balen. Weet als geen ander hoe je lichaam je voor de gek kan houden.
Ik heb gisteren en vandaag eindelijk een smiley getest met de ovulatie testen van clearblue cd 22&23. Ben echt opgelucht omdat ik van mezelf geen eisprong heb. Ik slik nu voor het eerst Clomid en het werkt gelukkig dus goed. Dus vanavond en morgen nogmaals gezellig maken en dan op het wachtbankje.

Morgen normaal mijn NOD. Als ik kijk naar voorafgaande maanden had ik 2 weken en 2 dagen na positieve ovulatietest altijd mijn menstruatie. Positieve ovulatietest was zondag 12/02. In volle spanning voor morgen... al heb ik zo'n gevoel dat we naar ronde 6 gaan.

Terug
Bovenaan