Oh ja bedoel inderdaad 27 januari. Nee dat is t niet. De miskraam was al in oktober. Tussendoor al wel weer ongesteld geweestJe bedoelt 27 januari? Hoe lang geleden was je miskraam? Zou het kunnen zijn dat daar nog hormonen van over zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja bedoel inderdaad 27 januari. Nee dat is t niet. De miskraam was al in oktober. Tussendoor al wel weer ongesteld geweestJe bedoelt 27 januari? Hoe lang geleden was je miskraam? Zou het kunnen zijn dat daar nog hormonen van over zijn?
Hahaha nee, heb al meerdere malen getest, en ben pas 11dpo.Zo het duurde even want het was erg druk op het werk. Vandaag 8/9dpo en ik ben erg benieuwd. Houd iedereen het nog een beetje uit?
En heb je inmiddels duidelijkheid?Oh ja bedoel inderdaad 27 januari. Nee dat is t niet. De miskraam was al in oktober. Tussendoor al wel weer ongesteld geweest
Awww wat balen!Ongesteld, net op tijd om nog een vodka cassis te drinken op de verjaardag van mijn 18-jarige nichtje. Op naar de volgende ronde!
Ahhh shit balen zegOngesteld, net op tijd om nog een vodka cassis te drinken op de verjaardag van mijn 18-jarige nichtje. Op naar de volgende ronde!