Nod februari

[quote quote=10169129] Zou ik ook graag willen weten snap het niet [/quote]Bij voeg nog een kind toe kun je je naam veranderen .

Laindey, van harte gefeliciteerd! Hopelijk mag het nu allemaal goed gaan. De app bestaat overigens nog wel. Ik denk dat de andere dames het heel leuk zouden vinden om te horen dat je zwanger bent. 

Bedankt San-dra en Niet veel soeps voor jullie reactie. 
Heb natuurlijk een negatieve test gehad en misschien ben ik gewoon niet zwanger maar misschien ook wel. Ik wacht nu ongesteldheid af en anders test ik inderdaad over paar dagen weer. 

Van harte gefeliciteerd Elena!Kriebelbeestje, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. Weet denk ik wel een beetje hoe he je voelt. Mijn cyclus is op dit moment 12 dagen langer dan mn langste cyclus. Afgelopen dinsdag heb ik voor het laatst getest en ga het morgen nog maar eens proberen. 

Hoi, mijn NOD is ook in februari, en wel over 2 dagen. Ik heb afgelopen donderdag wat licht bloedverlies gehad (duidelijk rood, maar qua hoeveelheid minimaal), wat ik normaal nooit heb tussen mijn menstruatie door. Ik gok hierbij op een innesteling, maar ik durf het bijna niet te hopen (ronde 10 inmiddels). Fingers crossed... 

Mama van E wat spannend! En ik snap je onzekerheid hoop zo voor je dat het is !?

mooie duidelijke streep elena! Gefeliciteerd nogmaals ga er lekker van genieten??

Mama van E wat spannend! En ik snap je onzekerheid hoop zo voor je dat het is !?

mooie duidelijke streep elena! Gefeliciteerd nogmaals ga er lekker van genieten??

Terug
Bovenaan