Nod februari

Ooh en ik heb hem wel gezegd nog niet ongesteld te zijn hij kreeg wel een big smile op ze gezicht dus hoooop zo op morgen vroeg hahah 

Ahh jammer Tulpelientje! Op naar de volgende ronde!
Spannend wel al die wachtende dames!
Ik ben tot op heden niet ongesteld geworden. Ik voel aan de binnenkant wel steeds een branderig gevoel. Het doet niet pijn ofzo. Herkent iemand dit?

Ik heb vanochtend een CB wekenindicator test gedaan omdat ik al over mijn NOD heen zit. Helaas negatief. Nu dus wachten tot ik ongesteld wordt. 
Ik hoef niet te denken dat het nog te vroeg is toch? Zit op dag 29 (normaal 28) en op 12 dagen na de positieve ovulatie test.
stom toch dat ik dan toch ga twijfelen of het te vroeg was. 

Mijn NOD was gister en ik verloor ‘s ochtends een paar druppels bloed. Ik dacht ongesteld te zijn, maar de rest van de dag geen druppel bloed meer en vanmorgen ook niet. Herkent iemand dit?

Jammer tulpelientje! En snap echt heel goed dat je erg onzeker wordt van zon lange cyclussen en dat maakt ovulatie testen ook lastiger en ook duurder.. hoop voor je dat je cyclus wat stabieler wordt dat je ook richting de 28/35 gaat.. sterkte Meis! 
Mienma ik dacht altijd 14 dagen na de eisprong dat dan je nod is dus dan zou je nog 2 dagen hebben? Zolang er geen bloed komt en geen ongesteldheid heb je natuurlijk kans , maar een negatieve test is altijd een domper :( sommige mensen testen ook eerst negatief en week later positief dus blijf nog een beetje hoop houden zolang er geen bloed te bekennen is :)
Pienie een paar druppeltjes zou natuurlijk innestelingsbloed kunnen zijn? Als het nu niet doorzet heb je een goede kans, misschien dan morgen een test doen? Ik duim voor jullie mee mienma en pienie!

Terug
Bovenaan