Nod februari

@babyAD eigenlijk had ik mijn NOD OP 22/2 staan maar ik heb op 10/2 pas een positieve ovulatietest gehad dus denk op 11/2 ongeveer mijn menstruatie. Dus nu is mijn NOD ongeveer 25/2 denk ik. Maar weet niet zo goed hoelang mijn LF is aangezien dit de eerste keer is dat ik een ovulatietest gebruikt. Vorige cyclus dacht ik hem wel te voelen en wa 14 dagen later ongesteld geworden. Maar nu niet echt iets geks gevoeld rondom mijn positieve ovulatie test. Heb jij ovulatietesten gebruikt?  
Heb inderdaad ook af en toe steekjes onderin mijn buik en heel soms mn borsten. Ook als ik op de wc zit voor een grote boodschap krijg ik steeds een pijnlijke steek in mn lies ook herkenbaar toevallig ? 

@ YfkeeWat toevallig, mijn positieve ovulatie test, want ik heb testen gebruikt deze keer, was ook 10/2. Die middag testen ik, en toen zag ik mijn piek, en savonds en die dag daarop kreeg ik ook last van krampen en steken in mijn borsten. 
Ja soms merk ik ook wat vellere steken, maar die zijn binnen 1 seconde weer weg, dus besteed er niet te veel aandacht aan. Net voelde ik meer steken aan de linkerkant. Maar ook wel het gevoel dat mijn borsten wat zwaarder aanvoelen, en ik liever mijn BH aan wil doen. Verder geen innestelingsbloeding o.i.d. 
Wat ik mij wel kan herrineren van mijn vorige maand, was dat ik meer krampen had gedurende de week. Maar dat was dus niet raak, wie weet nu wel... 

Ik ben sinds gisterochtend, toen ik een negatieve zwangerschapstest heb gedaan, nog niet ongesteld geworden. Morgen zit ik op 14 dagen na mijn positieve ovulatietest, maar ik ga proberen om nog langer niet te testen. Bijvoorbeeld pas na donderdag omdat ik dan over de 14 dagen na (waarschijnlijke) ovulatie zit.
Ik weet dat er heel veel zijn die hele lange en onregelmatige cyclussen hebben maar voor mij is dit echt raar. Heb altijd 28... dus ben erg in de war. 

Voor diegene die zwanger zijn gefeliciteerd. Ik moet nog even wachten tot eind van de week. Wel veel steekjes en maagzuur maar hoop niet teveel. Al voel ik me deze maand wel anders maar kan dit eigenlijk niet goed uitleggen. 
@san-dra we zitten op dezelfde dag, hoe gaat het met jou?
Voor de andere die ook nog wachten succes. 
@yfkee lief dat je dat vraagt! Ja wij zitten zeker gelijk vind het super spannend ik durf ook niet te hopen maar voel me ook echt anders dan de andere maanden, wat bij mij opvalt is dat me borsten eigenlijk niet zeer doen.... heel gek andere maanden wel ! Wat ik nog meer merk is maagzuur en met vlagen Soms n gekke smaak in me mond maar of dit toeval is of weer voor de gek houden is dat weet ik dus niet ik durf gewoon ook niet teveel te hopen en dat ik weer te erg teleurgesteld wordt !? verder vind ik het ook heel lastig uit te leggen wat ik precies voel... in me buik wat gerommel ofzo maar ik denk soms dat ik het wil voelen maar het is echt zo naar denk dan of is dat omdat ik het zo graag wil?? deze week is weer slopend en ben blij dat ik deze week veel moet werken. Maar leuk dat we ongeveer tegelijk een test mogen doen! Ga jij hem maandag of dinsdag doen?? Ik wil niet te vroeg testen als ik het volhoud? 
@babyad leuk dat jij ook tegelijk met ons zit, zo fijn om dit allemaal te delen!? alleen met je vriend maakt het soms wat lastig he, of vinden jullie dat niet? Pijn aan je borsten kan idd een goed teken zijn maar in had het juist vorige maanden wel en nu niet dus hoop dat het bij mij andersom werkt? gek ons lichaam gelukkig bij iedereen anders
ik duim dat we alle 3 een positieve test mogen hebben ongeveer dezelfde datum uitgeteld zullen zijn en al die tijd kunnen kletsen:) ook de rest die in spanning zit succes ???? vind dit forum wel dat er veel zwanger zijn dus hoop dat het een vruchtbare maand is :)

liefs 

@San-dra
bedankt voor je berichtje!
Ja gek hè hoe je lichaam kan werken.
gaan jullie een vroege test doen? In feiten kan die vanaf vrijdag al.. dan ben ik zoveel jaar samen met Mn man dus zou leuk zijn als ik hem dit kan laten zien, zo’n test.
@Mienma; vervelend hè dat wachten.. probeer hebt over en paar dagen nogmaals.

hoop het voor ons allemaal!

@Mienma ja idd nog een week of zelfs een week en 1 dag ( mijn langste cyclus was 32 dagen) en dinsdag ben ik 32 dagen... maar mijn ei sprong was met ovulatie testen 11 februari ( dus 11+14= 25) dus vandaar mijn berekening! Hihi wachten duurt zo lang he..... jij succes met ook wachten!
@babyAd ja echt gek en machteloos wat je voelt en wat een teken kan zijn als je nog nooit zwanger bent geweest... maar ik ga geen vroege test doen denk op zijn vroegst maandag als ik het volhoud tenminste misschien dat ik er dit weekend anders over denk ( heb ze wel in huis haha dus verleidelijk) maar dat zou wel een mooi cadeau zijn voor als jullie zolang samen zijn! Houd ons op de hoogte!!??
merk zelf dat ik op het moment nergens anders aan kan denken... ??

Terug
Bovenaan