Nod februari

jobre. Na 3 dagen spotting, 1 maart ongie en zondag was het weer voorbij. Dus 2,5 dag bloedverlies met max 2 mini tampons overdag. 
 Heb van de huisarts een doorverwijzing gekregen voor de gynocoloog,  omdat ik mij zorgen maak over de lengte van mijn luteale fase.  

Nou vanmorgen wakker geworden met gigantische buikpijn.. ik ben dus toch ongesteld geworden was dus gewoon een extra lange cyclus.  
En hoe gaat het met jou jobre ??
 @ niet veel soeps , Lees best al een tijdje mee op t forum en als ik het goed heb heb jij ook een redelijk onregelmatige cyclus  toch ? Hoe bereken jij de volgende cyclus duur ? Gewoon uitgaan van de laatste of een gemiddelde ? En natuurlijk heel veel succes bij de gyn, hopelijk hebben we allemaal toch snel goed nieuws ! 

Ook ik ben vanmiddag na 62 dagen (!) eindelijk ongesteld geworden.. Wel erg licht, dus ik weet niet goed wat dit betekent.. maar goed. 
Hopelijk de volgende keer weer een normale cyclus, want dit herkende ik echt totaal niet.. 

Ah Nanosh en Molly wat jammer zeg. Ondanks negatieve testen hoop je misschien toch nog steeds dat je wellicht toch wel zwanger ben. Ik duim voor een minder lange cyclus voor jullie komende periode!!

Hee allemaal! Ik weet dat februari allang voorbij is maar ik moet dit toch even kwijt. 
Zoals sommige van jullie weten werd ik maar niet ongesteld en kreeg ik negatieve test na negatieve test. Op dag 44 heb ik de laatste test gedaan en toen dacht ik, dit wordt niets. Ik ga geen nieuwe meer halen. 
Inmiddels zijn we weer 1,5e week later en dacht ik gister, ik ga het toch nog een keer proberen. Vanaf woensdag had ik ook een bloedtest mogen uitvoeren maar kreeg ik een griepje dus ben niet geweest. Vanochtend met ochtenduren op CD 57 getest, en ja ja... EINDELIJK EEN DUBBEL STREEPJE. Het is geen knaltest maar de streep is duidelijk zichtbaar. Op basis van mn laatste menstruatie zit ik al in week 8 van de zwangerschap. Dit is zo ongelofelijk!
dus voor iedereen die maar niet ongesteld wordt en negatieve testen ziet.. houd moed want alles kan

jobre. Wat super nieuws. Ongelooflijk.  Jij bent dus 1 van de vrouwen die heel laat positief test. Week 8 pas wowwwwww. 
Van harte gefeliciteerd.  Hoeveel dagen dus nu na je eisprong heb je positief getest?

Niet veel soeps, na 40 dagen. Er van uit gaande dat die gewoon op ca CD 15 is geweest!
Maandag verloskundige bellen, en dan maar eens kijken of ik snel langs mag komen! Dat hoop ik stiekem wel natuurlijk..

Terug
Bovenaan