Nod februari

Hallo allemaal, 
Ik ben even stil geweest omdat er verder niks veranderd is en ik even lekker een lang weekend weg was en er stuk minder aan gedacht heb. Ik zit nu op cyclusdag 72 en ga zometeen naar de ha. Verwacht er verder niet teveel van, maar dan kan ik mooi wat vragen stellen over de pcos. Als er toch nog wat interessants uitkomt zal ik het hier melden.

Dankjewel Jobre! Ben zelf ook wel benieuwd, maar ook een beetje zenuwachtig. Hoop dat er niet echt iets aan de hand is verder. Zou niet weten wat, maar daarvoor zit in bij de ha natuurlijk.

De ha zei dat het niks ernstigs kon zijn en dat het bij pcos nog binnen het normale valt als het max. een jaar duurt voor er weer een menstruatie komt. Maar omdat wij een kinderwens hebben en sinds juli/augustus 2018 aan het proberen zijn zouden we wel komende juli/augustus een doorverwijzing naar de gyn. mogen. Ik hoef dus gelukkig niet vanaf nu nog een jaar te wachten tot ik evt. ongie word.
Klinkt gek, maar voel me opgelucht met dit antwoord. Had het idee dat ik ook maar een beetje controle heb over mijn cyclus toch allang opgegeven en zo heb ik tenminste een soort van plan.
Ik denk wel dat ik dan verder voorlopig niet meer in deze of soortgelijke threads te vinden ben. Misschien dat ik me aansluit bij een thread over pcos, maar ik kijk nog wel.
Veel succes voor alle anderen! Ik hoop dat het voor jullie snel raak is. Probeer wel plezier te blijven hebben ?

Bij mij is t ook nog het zelfde .. nog steeds geen drupje bloed te bekennen , zit inmiddels op dag 49. Moet wel zeggen ik heb een onregelmatige cyclus variërend tussen de 31 en 42 dagen .. maar dan is het nu hoe dan ook overtijd. Heb wel last van lichtte krampjes zoals bij menstruatie al 2 weken maar meer dan dat ook weer niet. Heb het nog niet aangedurfd om een 2e test te doen gewoon puur om het feit dat die afgelopen woensdag negatief was en ik mezelf niet weer wil teleurstellen...  

@ jobre , heb je al contact met je huisarts opgenomen ? Mischien dat ze je bloed kunnen testen ? Er zijn meer verhalen over te vinden van vrouwen die pas na langere tijd positief testen. 

Nanosh, wanneer ben jij van plan de HA te bellen? Ik heb vanochtend gebeld en mag volgende week bloed prikken als ik dan nog niet ongesteld ben (dan 3 weken over tijd). Ze is zelf dan op vakantie maar heeft alvast een brief klaargelegd waarmee ik kan gaan. Wel blij dat ze zo meedenkt!
Wat is dit naar zeg :( het houdt me ook zo non stop bezig. Juist die verhalen van mensen die na 6 weken pas positief testen zijn niet goed voor de hoop (en dan dus teleurstelling) die ik steeds voel. 

ja daar heb je ook weer gelijk in.. heb vanmiddag nog een testje gewaagd en weer negatief dus weet mezelf ook niet echt een houding te geven word er helemaal onzeker van.. en toch blijf ik stiekem hopen het is toch een hele grote wens.
inderdaad wel vriendelijk van je huisarts dat ze zo meegaand is !! 
ik heb al vorige maand een verwijzing van de dokter gekregen voor een afspraak bij de gyn de 21ste deze maand. omdat het zwanger worden bij ons dus al iets meer dan een jaar niet wil lukken, dus ik had voor mezelf bedacht ik kijk het tot dan aan of er toch nog een menstruatie aankomt en anders kan ik het daar toch gelijk voorleggen, of is dat dom gedacht ? 

Terug
Bovenaan