Nod februari

Zijn er nog mensen over op dit forum die nog op het wachtbankje zitten ? Nu februari weer bijna voorbij is wordt het hier wel een stuk stiller. Ik zit inmiddels op dag 41.. wordt er echt een beetje verdrietig van.
Gisterochtend dus getest & ervan overtuigd dat ik dus niet zwanger was. Nu verstrijken er weer uren en ga ik weer twijfelen. Hoe kan het nou toch dat je lichaam alles zo uitstelt. Ofwel de ongesteldheid, ofwel de mate van HCG hormoon..

Hey jobre, hier hetzelfde zit nu op dag 44, gister een test gedaan maar helaas negatief.. toch nog maar een paar daagjes wachten voor eventueel een nieuwe test ?.. of we worden uiteindelijk toch ongesteld .. blijft verwarrend inderdaad 

Ik zit nu op dag 40. Ik heb dezelfde frustratie hoor. Hoe kan het lichaam nu zo raar doen terwijl (bij mij) het zo normaal deed. 
Ik ga morgen naar de dokter en ben benieuwd wat die gaat zeggen. Ik wil niet horen dat ik nog maar even moet wachten... 

nien. In ieder geval nu duidelijkheid, waar de andere dames nog in grote twijfel zijn.
Jobre. Snap je frustratie.  Moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent.  

livv. Ik heb nu de afgelopen 2 dagen hetzelfde gehad. Geen helderrood bloed en niet eens tampon en maandverband nodig gehad. Enkel bij het afvegen. Nu voorbij. Maar voor mij voelt het als mijn menstruatie,  want mijn basala temperatuur is gedäald van 36,7 naar 36,3 vanochtend. Dus qua temperatuur klopt het niet en moet deze minimale bloeding toch echt mijn menstruatie zijn geweest.  Of het moet na vandaag echt gaan doorzetten, maar klopt dan niet met hoe het altijd gaat. 
Bbtje, hoe gaat het met je?

Ik ben vanochtend naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat ik gewoon moet wachten tot het weer gaat beginnen. Dat ik zwanger ben is uitgesloten door haar. 
Ik moet ook afstand nemen van alles wat ermee te maken heeft zoals de ovulatietesten en dit forum. Even weer back to basic en gewoon afwachten en plezier hebben. Succes allemaal!

Ik weet dat februari eigenlijk al voorbij is, maar het is best stil hier. Zijn er meer vrouwen met oorspronkelijke NOD in februari?
Niet veel soeps, nanosh.. hoe staat het met jullie?
Ik zit inmiddels op CD 45. Gister voor de 5e keer getest maar blijft negatief dus lijkt me sterk als ik 6 weken zwanger zou zijn en het hormoon is nog steeds niet meetbaar. Sinds gister wel echt mega pijnlijke tepels, nieuwe eisprong, zwanger of menstruatie op komst.. ik weet t niet meer!

Terug
Bovenaan