Nod februari

Goedemorgen dames!
Ik had vanochtend een knaller van een ovulatietest! Maaaar nu is het zo dat ik gisteravond nog een testje heb gedaan en die bleef nagenoeg helemaal wit... Had dus ook echt niet verwacht dat ik vanochtend een goede test zou hebben. Ik ga er toch maar vanuit dat ik nu mijn piek heb, maar ben ik er dan nog vroeg genoeg bij als we vanavond pas gaan 'klussen'? Laatste keer was zaterdagochtend. 

Krekeltje, fertily friend wil mij niets meer vertellen, omdat ik geen betalende klant ben. ;-) Jij hebt zeker een abonnement? Maar ervan uitgaande dat ik gisteren, eergisteren een positieve ovulatietest had en dat ik een luteale fase van 14 dagen heb (wat natuurlijk heel erg volgens het boekje zou zijn, en we weten allemaal dat een vrouwenlichaam niet volgens het boekje is), dan zou ik 11 februari mijn NOD hebben. Dus een week later dan bij jou? HuH, hoe kan dat nu???
Lapjesendraadjes, ovulatietesten erbij zijn handig. Ik word soms super onzeker van het temperaturen.
BBt-je, ach meid. Wat balen. Ik begrijp je helemaal. Een lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Je wilt het niet horen, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik snap echt dat je heel verdrietig bent, maar laat het niet de boventoon voeren.
San-dra, net begonnen dus lees ik. Ik zit nu in de vierde ronde, voor ons tweede kindje. 12 jaar geleden werden wij gelukkig gemaakt met onze stoere kanjer. Hopelijk is het ons nu weer gegund. En werkt het lichaam zoals het moet.
Jeffie, kun jij een foto uploaden van jouw test? Ook van action? Heb je hem met ochtendurine gedaan?
Gebruiker, spannend. Effe afwachten dus.

[quote quote=10160023]Ga nu ronde 3 in.. welke ronde zitten jullie allemaal??[/quote] Ik zit in ronde 2 en als alles goed is ga ik morgen de vruchtbare periode in (zondag 3 feb zou eisprong moeten zijn). 

Ok, ik heb dit idee een beetje gepikt van een andere site, maar leek me hier ook wel leuk om te doen: een lijst met een overzicht wie in welke fase zit van zijn cyclus. In het bericht hierna zal ik de lijst aanpassen en met instructies posten, leef jullie uit :)

NOD-lijst februari 2019

1 februari (0)
2 februari (0)
3 februari (0)
4 februari (0)
5 februari (0)
6 februari (0)
7 februari (0)
8 februari (1)
Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 6
9 februari (0)
10 februari (0)
11 februari (0)
12 februari (0)
13 februari (0)
14 februari (0)
15 februari (0)
16 februari (0)
17 februari (0)
18 februari (0)
19 februari (0)
20 februari (0)
21 februari (0)
22 februari (0)
23 februari (0)
24 februari (0)
25 februari (0)
26 februari (0)
27 februari (0)
28 februari (0)

Totaal (1)

Wachtbankje (1)
Zwanger (0)
Ongesteld (0)
MMM (0)
Negatieve Test (0)
Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt de laatste versie kopiëren en plakken en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

NOD-lijst februari 2019

1 februari (0)
2 februari (0)
3 februari (0)
4 februari (0)
5 februari (0)
6 februari (0)
7 februari (0)

8 februari (1)
Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 6

9 februari (0)
10 februari (0)
11 februari (0)
12 februari (0)
13 februari (0)
14 februari (0)
15 februari (0)
16 februari (0)
17 februari (0)
18 februari (0)
19 februari (0)
20 februari (0)
21 februari (0)
22 februari (0)
23 februari (0)
24 februari (0)
25 februari (0)
26 februari (0)
27 februari (0)
28 februari (0)

Totaal (1)

Wachtbankje (1)
Zwanger (0)
Ongesteld (0)
MMM (0)
Negatieve Test (0)
Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt de laatste versie kopiëren en plakken en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

Oeps eerste keer ging niet helemaal goed :)
Tweede lijst is de goede en heb ik met quote aangepast en dan 'quote' weer weg gehaald.

Terug
Bovenaan