Nod februari

Mm dan ga ik toch maar eens kijken of ik vandaag tijd heb om naar de action te gaan om ovulatietesten te halen...ergens deze dagen moet ik mijn ovulatie hebben. 

Ik moet het a.s. zaterdag worden en het voelt alsof er een orkaan zit aan te komen. Slaap al nachten onwijs druk, veel gekke dromen. Mijn borsten zijn nog nooit voor mij menstruatie zo gevoelig geweest en ik heb een humeur waar je af en toe u tegen zegt... ongesteldheidsmoodswings 6.0.
Ik mòet smorgens echt koffie hebben...

Helaas mag ik me hier ook melden, gister menstruatie wat begonnen en vandaag doorgezet naar echt bloeden. Ik wist zo zeker dat het deze maand raak zou zijn, sliep al weken om half 9 s avonds, om het uur plassen, krampen, tepels die mn bh uit branden, veel puistjes in mn hals en nek. En dan toch weer bloed. Ben zo verdrietig en teleurgesteld in mn lichaam. 

Hoi allemaal! Ik meld me ook gezellig. 1 feb NOD, dit is voor ons ronde 4. Normaal een week voor NOD al menstruatie krampen, nu nog niks... Had eigenlijk gedacht dat deze ronde niks zou worden door veel stress, maar nu ga je toch weer hopen ? Merk wel dat ik echt enorm chagrijnig ben vandaag, maar dat kan natuurlijk van alles betekenen.. 
Groetjes M

@San-dra: ik zit in ronde 2. NOD wsl 10-2. 
 @Bbtje: ah wat naar ! Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden. Ik probeer er maar niet te veel op te letten want kan mezelf helemaal gek maken.
@ M: blijft elke keer spannend hè ! Hopen mag altijd. Hopelijk heb je nog een beetje afleiding

Donderdag mega ongesteldheidskrampen gehad, zaterdagmorgrn misselijk, gisteren een hele dag een beetje last van misselijkheid. Ik hoop dat het dan deze maand toch raak is, mega spannend.
Hoe is het met de andere dames die afgelopen week een klein beetje bloed zijn verloren? 

Terug
Bovenaan