Nod februari

Ze zeggen dat het teststreepje net zo donker moet zijn als het controlestreepje. Je test van de 26e is wel donker, maar niet zoals het controlestreepje. Maar aangezien je test de dag erna nog weer lichter is..zou het misschien wel je piek geweest kunnen zijn. Ik zou voor de zekerheid nog even doortasten en kijken wat het de komende dagen doet! 
Vind die ovulatietesten ook moeilijk om af te lezen hoor. Had vanochtend eindelijk een behoorlijk donker streepje, dus had smiddags nog een keer getest en toen kwam er maar een heel licht streepje....Volgende keer neem ik gewoon de clearblue testen met smiley, lekker duidelijk:)

Niet veel soeps: Ik had net ook op je berichtje gereageerd in NOD Jan topic:Ik zou ik van 26 en 27 januari beide als positief beschouwen. Ik gebruik ook die van de action en bij mij zagen ze er ook zo uit 25 en 26 januari. Die van 26 was bij mij wel iets donkerder dan 25 net als die van jou. Grappig precies zelfde dag zelfde postieve ovu test! Ik vind het lastig wanneer ik dan het best kan klussen?
Lapjesendraadjes: Temp meten via je mond is echt niet betrouwbaar. Ik temp in het weekend ook later maar dat maakt niet veel uit. Het gaat er om dat je nog niet actief gaat bewegen dus echt meteen gaat meten. Ik zou temp met ovu combineren dan zullen ze alle twee hetzefde bevestigen en kan je gemakkelijk je ei vinden.

JEFFIE: Die van action zijn als ze negatief zijn vaak bij wit/heel licht roze. Als hij donker is dan is hij postief. Smiley lijkt mij inderdaad wel handig alleen die testen zijn echt zo duur!
Ik had een postieve ovu test op 25 en 26 januari. Die op 26 jan net wel een tikje donkerder. Ik heb 24-25-26 in de ochtend geklust. Zou dit voldoende zijn of toch nog even? ;-) 

krekeltje.  Dank voor je antwoord.  We hebben gelukkig gisteren geklust. Voor vandaag zat er helaas geen mogelijkheid in. 
Vanmiddag ook een test gedaan. Die was ook wel zoals die van 26 januari.  Rond half zes was dat.
Weet dus niet of ik nu op tijd ben met klussen of dat het morgen ook nog goed is.
Heb nu wel krampjes in mijn onderbuik.  
Temp was rectaal gisteren en eergisteren 36,1. Heel gek. Met oor was die 36,6 en 36,8. 4 uur later was rectaal gisteren 36,5 en vanochtend 37. Begrijp het niet helemaal.  
Trouwens nog niet eerder rectaal 36,1 gehad. Laagste was 36,2. 

lapjesendraadjes. Rectaal is meest betrouwbaar,  of via je oor. Maar zoals je ziet bij mij de afgelopen 2 dagen geen touw aan vast te knopen .
Trouwens blijft moeilijk. Als je een positieve test hebt, dan weet je dus nog steeds niet wanneer je ei springt en of hij springt. Heb nu wel steekjes in mijn onderbuik.  

Niet veel soeps: Ik blijf temp ook lastig vinden hoor. Het is ook niet 100% betrouwbaar soms meet ik en als ik dan 2 min later weer meet is mijn temp alweer gestegen. Ik denk in combinatie met die ovu testen wel het meeste wat je kan doen
Ik denk dat toch dat je ei gaat is gesprongen/gaat springen 27-28. Bij mij 25-26 positieven test dus denk mijn ei 26-27. Of kan het ook nog veel later zijn? 

Zoooo mooie zin: gaat is gesprongen / gaat springen. Haha! Naja je snapt me wel toch haha! 
Blijft inderdaad lastig wanneer te klussen. Vorige ronde had ik het gevoel steeds wat te laat te zijn en steeds om de dag of om de 2 dagen. Deze ronde dacht ik....ik ga het elke dag doen VOOR mijn ei dus ik heb het 25-26-27 gedaan. 25-26 dus postieve test. Denk 26-27-mijn ei gehad. Ach het is weer een nieuwe theorie ;-). Nu weer wachten tot nod. Wanneer is die van jou Niet veel soeps? Volgens fertility friend kan ik 6 feb testen. Als ik dan kan volhouden....

Terug
Bovenaan