Nod februari

Hoi!!
ik lees al een tijdje mee, ik ben gisteren weer ongesteld geworden dus we gaan naar ronde 4 :( heb al een dochter van 3 waarbij t in 1 ronde lukte.. weet dat ik niet mag klagen maar voelt nu al lang.. 
ga aankomende cyclus voor t eerst ovulatie testen gebruiken, iemand tips? Wanneer kan ik het beste beginnen met de testen? 

Iedereen veel succes deze ronde!! 

Hi,
Ik lees ook al een tijdje mee.. ben sinds september met de pil gestopt toen na een cyclus van 37 dagen mijn eerste menstruatie. Nu vandaag weer ongesteld geworden na een cyclus van 28 dagen. Volgens mijn app die het bijhoud moet mijn NOD 11 februari zijn maar ik denk zelf 8 februari om dat ik nu ook voor de tweede keer op vrijdag ongesteld ben geworden.. even afwachten :p
Succes iedereen! 

Ik doe ook mee voor de voor ons 2e ronde. Vandaag na 4 positieve lichte zwangerschapstesten toch ongesteld geworden. Mijn NOD is 12 februari. 

Ik kom toch weer eens meekletsen op het forum.
Een tijdje afwezig geweest na een miskraam in augustus (5 weken zwanger).. mijn cyclus is denk ik nog niet terug op normaal niveau gezien het nog geen strak 34/35 dagen is zoals ik al jaren voor de mk heb gehad.
Ronde 2 met de ovu testen van de action gedaan maar die gaven een continue vaag positief aan.. ronde 3 weer volle bak er tegenaan met t klussen maar dat mocht niet helpen, een week te vroeg ongesteld geworden net na de kerst.
Wat dus mijn 35 dagen cyclus op 1 feb nod aangeeft.
Ronde 4 test ik met sensitest dipsticks. Die geven nu al een veel beter beeld want ze begonnen wit en lopen nu langzaam op.
Let's hope for the best, want ik wil zoooo graag!

Ik schuif ook door naar feb.
@de tijd is rijp, ik heb nu hetzelfde als wat jij had. Rode/bruine prutjes, maar niet echt ongesteld. Het kwam wel op de ‘gebruikelijke’ tijd, voor zover er regelmaat in zit: laatste keren 40-42-49-28 en nu 41 dagen. Maar ja, vreemd dus.
Heb de vorige cyclus ook m’n eisprong niet goed kunnen vinden met sensitest ovuluatietesten. Misschien had ik beter eerder op de dag kunnen testen ipv rond 19u, iemand daar ervaring mee? Wel een aantal dagen lichte streepjes en daarna wit, wit, wit?!
Toen we voor de eerste gingen, lukte het ovulatietesten heel goed, maar toen testte ik rond 15u geloof ik.
Anyway, ik hoop dat dit een vruchtbare maand wordt voor iedereen hier!

@Rosie fower Ik heb er uiteindelijk 10 dagen last van gehad. Zondag voor zekerheid een test gedaan. Deze was negatief. Vanochtend bij de huisarts geweest (afspraak stond al). Ik word voor mijn eigen gemoedsrust naar de gynaecoloog doorgestuurd om te kijken of ik op een natuurlijke wijze zwanger kan worden. Jouw cyclus is wel erg lang. Ben je al getest op Pcos?

Terug
Bovenaan