Nod februari

Gefeliciteerd Avb89!
Ik probeer vandaag mezelf niet gek te maken en echt pas morgen te testen
De tekenen zijn nog goed (lees: anders dan de vorige 2 rondes waarbij ik overtuigd was dat het raak was) 
Fingers crossed!

Ok, ik was echt onredelijk en onaardig tegen mijn lieftallige wederhelft vanochtend.. Gisteren wel een lange dag gehad en ben nog een beetje herstellende van overspannenheid, dus ook vermoeid, maar ik denk dat bij mij in februari waarschijnlijk gewoon weer menstruatie op gang komt, dan kan ik in de week ervoor ook zo onaardig zijn..
 Zo fijn om dit even van me af te schrijven.

Avb89, gefeliciteerd! Mooie oplopende testen! Geniet van je zwangerschap. 
@FSZVDW, Avb89 mijn nod is dinsdag 5 feburari. Eerder testen durf ik niet doordat mijn LF ongeveer 10 is. Ben bang dat ik zo teleurgesteld ga zijn als hij negatief is terwijl dat misschien nog niet hoeft dan. Liever 1 keer negatief en zekerheid dan ;) 
Mijn vriend wil samen testen en dit is pas mogelijk op 7 februari dus als ik niet ongesteld wordt moet ik nog 2 dagen langer wachten. Ik zeg dit nu allemaal, maar ik moet nog afwachten of ik het wel zo lang ga volhouden om te wachten, Haha. 
Ik snap dat je een vroege test hebt geprobeerd fszvdw als je bij je vorige zwangerschap een positieve had zo vroeg. Heb je na dinsdag nog een keer getest? Wanneer ben je van plan om weer te testen? Super spannend! 

@Avb89 Gefeliciteerd!! 
Ik had gisteren een heel klein beetje bruinverlies, balen.. alleen vannacht en vandaag nog niks! Vannacht heel erg misselijk geweest en ook nu nog niet fit, maar vrees dat dat er niks mee te maken heeft.. Verder helemaal geen klachten. Nog even afwachten!

Ik lees nu weer even. Dankjewel iedereen die op mij gereageerd heeft! Ja nu weet ik tenminste wel dat ik goed mijn eisprong kan schatten... Wel onwijs jammer idd... Er was dan nog wel niets maar er had dus wel iets kunnen zijn. Gek idee. Dit weekend veel leuke dingen doen en volgende ronde weer een kans.

Terug
Bovenaan