Nod februari

@niet veel soeps; een ovulatietest is alleen maar positief als de teststreep net zo donker of juist donkerder is als de controle streep toch? Heb je al wel zo’n testje gehad die echt dik positief was?
FSZVDW, ik heb hier een paar dagen geleden een foto van de ovulatietesten geplaatst. Ik wist het ook niet zeker, vandaar gedeeld.
Ik houd ook mijn temperatuur bij (rectaal) iedere ochtend (jaja, ook in het weekend rond het zelfde tijdstip van 06.40), en sinds 29 januari is mijn temperatuur gestegen van 36, 1 op 27 januari ( dit was ook zo op 26 januari maar later was het 36,5 vertrouw het dus niet helemaal) naar 36,4; 36,4; 36,7; 36,6 en vanochtend 36,7. Hierdoor vermoed ik dat ik wel een eisprong heb gehad. De 28ste of 29ste. Normaal fluctureert mijn temperatuur tussen de 36,2 tot 36,4.
Vandaar dat ik het niet meer helemaal kan volgen.

@ Avb89, -> Gefeliciteerd prachtig die testen zo!! Wauw! :D
@ Lcmbertens, -> spannend deze dagen maar goed dat je rustig af wacht.... hoop voor je dat je komende dagen mooie test hebt ;-) 
Ennnn Spannnnnneeennnnnnnnndddd :D voor ons allen! 
Duimen!!!

Hallo dames,
Ik heb 5 februari mijn NOD maar heb nog geen symptomen van een beginnende zwangerschap. Het is misschien nog vroeg om te zeggen omdat de innesteling (hopelijk) net geweest is. Zijn er al dames met ervaringen over het wachten op de NOD en wel symptomen hebben? Het is voor ons het eerste kindje en ik weet niet zo goed hoe het werkt met de symptomen en of je ze überhaupt hebt voor je NOD. Of dat er ook mensen zijn die geen symptomen hebben. Ik heb namelijk niet het gevoel dat het goed zit. Ik weet ook dat het pas onze tweede ronde is maar ik word zo onzeker over mijn lichaam. 
Alvast bedankt.

@ongeduldige @harmaB Dankjullie!!!
@liefde @zeeuwsmeisje Jaa bedankt! Jaa echt mooi oplopend bijzonder
zo blij maar nu nog wel heel spannend of het goed zit vorige x ging ik na 5,5 week zwangerschap bloed verliezen non stop dat waren de eerste symptomen van bbz.
maandag ga ik alles bellen ziekenhuis en verloskundige

Ramboo, ik was alleen maar ontzettend moe en de klachten die ik normaal gesproken had bij een naderende menstruatie had ik juist niet. Uiteindelijk heb ik van week 6 tot 21 'genoten' van zo'n beetje alle kwaaltjes die je kunt bedenken ?

@ramboo ik had toen ik zwanger was van mn dochtertje de eerste keer, n week voor mn nod ongeveer, zo'n heel klein krampje wat ik continue voelde. Toen zei ik nog; als ik dat gevoel ooit weer heb dan weet ik het meteen zeker. Dat gevoel had ik nu ook een paar dagen geleden héél even dus ik dacht het is raak. Maar dat duurde maar een paar uur en daarna was het weg. Dus zelf denk ik dat de innesteling niet helemaal goed gegaan is.... mja elke zwangerschap is anders, dus eigenlijk weet ik nog niks hahah. Maar dat gevoel was voor mij héél duidelijk. Het deed niet pijn maar ik voelde het wel echt goed. Verder had ik toen nog geen last van gevoelige borsten of misselijkheid oid, ik merkte verder niks.

Mijn NOD is 3 of 4 februari. Heb gevoel alsof er niks gebeurt in mijn buik dus denk dat het niks wordt.. die laatste dagen duren lang!! 
ramboo wanneer ga jij eventueel testen?

Terug
Bovenaan