Nod februari

Gefeliciteerd Roos-Marijn! Gewoon over 2 dagen nog eens testen als je niet overtuigd bent omdat het lijntje pas zo laat kwam. Dan wordt de lijn steeds sneller duidelijk als het goed is!

Roos-Marijn gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap. 

Morgen is mijn nod. Heb vandaag het gevoel dat het toch wel eens raak zou kunnen zijn. Raar gevoel in mijn buik, hoofdpijn, frequent plassen en nog geen teken dat ik ongesteld ga worden. Plan is pas om donderdag te testen. Gelukkig werk ik de komende dagen waardoor het bijna niet mogelijk is om s’ochtends te testen. Pff het is spannend.. 
Hoe houdt de rest zich voor hun nod? 

Ongeduldige: mijn NOD is pas de 12e maar ik merk dat ik ook al de zenuwen krijg. Wordt weer een lange week... niet hier lezen helpt mij, maar ben te benieuwd hoe het met iedereen gaat steeds haha.

jaaa heel spannend dat wachten allemaal...
ik heb mijn nod rond de 10e.... maar denk nu toch zelf dat t niet raak is ... heb nergens last van.. ja mijn borsten zijn wat gevoelig maar dat zijn ze altijd voor nod... verder voel ik niks.. dus ben er bang voor.. ook geen kramp of iets.... het enige wat ik voel zijn mn borsten en wat rommelende darmen maar aboluut geen kramp.. meer wat geluid van de darmen.. 
Maargoed we wachten t af! maar agt de kans super klein!
hoe gaat het bij jullie?? jullie wel duidelijke signalen??

Vraagje, doe deze ronde voor het eerst ovulatie testen. Heb nu 6 dagen getest, maar alle dagen licht streepje te zien. Heeft iemand dit eerder gehad? Zo lang dezelfde lichte streepjes? Heeft iemand daarna nog wel een donkere streep gehad? 

Roos-Marijn. Van harte gefeliciteerd. Das een duidelijk test. En snel raak zo te lezen.
NWJ. door blijven gaan met testen. De positieve test moet donkerder zijn dan de andere lijntjes. Je ziet echt wel het verschil.

Terug
Bovenaan