Nod februari

@Roos-Marijn Gefeliciteerd! Een fijne en gezonde zwangerschap gewenst! 
@All hoe gaat het met afwachten? Zo zenuwslopend steeds weer he! Hopelijk hebben jullie allemaal een positieve test.
Ondertussen maken wij ons klaar voor de volgende ronde! Gister een witte ovulatietest vandaag een licht streepje. Morgen avond test ik nog eens denk dat hij Woensdag knalt. Mijn eisprong is volgens de app op de 8e. Zo spannend en ik wou er deze maand iets minder mee bezig zijn. Helaas lukt dit alleen de eerste 1,5 week haha!
Zijn er dingen die jullie anders doen? Sinds het proberen zwanger te worden. Geen cola of koffie? Anders eten of extra vitamine? Langer blijven liggen na het klussen. Ben benieuwd of er meer dames zijn die het lichaam een handje proberen te helpen hahah.

liefs

@ Naliefa, ik probeer vanaf mijm eisprong alles te laten staan wat je niet mag hebben als je zwanger bent (dus ook cafeine), al lukt dat de ene keer beter dan de ander. Verder slik ik mama compleet met omega vetzuren multivitamine en soms extra vitamine c (omdat ik snel verkouden wordt ) 

@Naliefa ik blijf ook na het klussen altijd ff wat langer liggen. En ik slik foliumzuur. 
Doen jullie de testen altijd samen met partner? Het lijkt mij juist zo leuk om het alleen te doen en hem daarmee op een leuke manier mee te verrassen..

Gefeliciteerd Roos-Marijn!
Ik blijf zo'n 10 minuten liggen met de benen omhoog ?. Verder slik ik foliumzuur (kruidvat), mijn standaard multivitamine voor de vrouw en echina force (standaard in de wintermaanden) en drink ik eigenlijk geen alcohol. Zodra ik positief test ga ik op mijn eten letten (dag sushi, boerenkaas en rosbief ?). Ik drink alleen rooibosthee, dus dat zit wel goed. Maar eerder niet. Het kan misschien nog wel een tijdje duren voordat ik zwanger ben en het leven moet ondertussen wel leuk blijven! 

http://s000.tinyupload.com/download.php?file_id=07897215437563685940&t=0789721543756368594064874
Mijn 1e ovulatietest. Volgens de app zou mijn eisprong donderdag moeten zijn. Wat denken jullie?

Terug
Bovenaan