Nod februari

Ik heb ook morgen me NOD, en ik denk steeds oh nu ben ik ongi geworden en loop ik na de wc en dan zie ik nog niks gelukkig haha. @BenB Ik kon vandaag zoiezo niet testen omdat ik aan het werk ben, dus word morgen of woensdag. Vind wel spannend pff. Ik heb alleen niet het idee dat het nu al meteen raak is(eerste ronde) 

Facha het kan ook gewoon bij ronde 1. Ik ben ook direct zwanger geworden bij de eerste go!
Spannend, succes met testen en alles is mogelijk!

Ik hoop dat jullie morgen allemaal positieve testen hebben!
Ik zit mezelf ondertussen gek te maken. Ik heb volgens mij mijn eisprong nog niet gevonden, maar ik voel van alles. Dingen die ik bij mijn vorige zwangerschap ook voelde. Misselijk, moe, last van mijn buik, mijn borsten doen pijn (alsof ik weer stuwing heb) en ik huil om alles. Vanmorgen zelfs om een buurmeisje dat langs kwam lopen met haar te schattige poppenwagen. Misschien is het gewoon een teken dat mijn eisprong komt. Ben benieuwd!

[quote quote=10163380]Ongeduldige: mijn NOD is pas de 12e maar ik merk dat ik ook al de zenuwen krijg. Wordt weer een lange week… niet hier lezen helpt mij, maar ben te benieuwd hoe het met iedereen gaat steeds haha.[/quote]
Haha grappig, hier lezen helpt mij juist om niet teveel op mezelf te focussen. Maar wel vooral tussen eisprong en NOD, eerste helft vind ik het minder interessant ;)

@ramboo ik zou morgen testen, maar stiekem vanmiddag al getest. Helaas negatief.. nu heb ik ook geen test meer liggen ? dus wil nu pas woensdag testen. Ben nog niet ongesteld... 

Terug
Bovenaan