Nod februari

Ik vind het nu vooral heel erg spannend en zou echt heel veel rust krijgen als ik de streep de komende dagen op zie lopen. Dus voor nu probeer ik me vooral rustig te houden en nog niet te blij te zijn! :)

Dank jullie wel allemaal! ?
@ bezig bijtje, ik had behoorlijk wat symptomen. Roze afscheiding bij innesteling, vanaf toen continue bruine afscheiding tot twee dagen geleden. Toen werd de afscheiding wit/doorzichtig. En de afgelopen dagen toenemende opgeblazen gevoel in buik. Met vlagen misselijk, hoofdpijn en continue naar de wc moeten en willen(om te checken of ik ongesteld werd). Voor mijn gevoel kon het ook niet anders dan dat ik zwanger was maarja je lichaam kan je ook flink voor gek houden. 
Ik hoop/duim dat ik jullie allemaal snel tegen kom op de andere topics! 

Even weg geweest maar alles gelezen. Gefeliciteerd voor diegene met een positieve test?
maar ook minder goede berichten lees ik jammer voor diegene hou de moed erin!!
Ik verwachtte mijn ei morgen als ik keek naar vorige maand (dag 16) alleen tot nu toe nog geen duidelijke streep op mn ovulatietest. Heb vorige maand niet getest maar dacht mijn ei te voelen op dag 16 en 14 dagen later werd ik ongesteld. Afgelopen maandag was het 2e streepje wel iets meer te zien maar daar is ook alles mee gezegd. Ik blijf door testen maar ben toch wel benieuwd. 

Hallo meiden! Ook ik ben even weg geweest , proberen er minder mee bezig te zijn..... maar hoe dichter ik bij mijn vruchtbaren week kom en bij mijn nod begint de drang om te praten toe te nemen:) dus hier ben ik weer!!
aller eerst gefeliciteerd meiden die zwanger zijn! Wat een ontzettend fijn gevoel lijkt me dat!!
@ongeduldige jij hebt echt een knaltest! Hoe fijn is dat wauw!! ?? en fijn dat je kwaaltjes het bevestigen. 
De meiden die minder nieuws hebben geef niet op maar ik weet hoe klote het is die teleurstellingen! En laat staan dat er wat met jou of je man is wat uitkomt maar aan de andere kant heb je wel duidelijkheid en wordt er goed naar gekeken ! Gelukkig kunnen ze steeds meer om te zorgen dat we allemaal hopelijk ons wondertje of wondertjes mogen krijgen! 
Ik ben vanaf zaterdag met ovulatie testen bezig maar ook hier nog geen 2 de streep  te zien:(, ik denk dat morgen mijn vruchtbaarste dag is dus hoop morgen een knaltest te krijgen! Mijn nod is +- 26 feb of eerder denk ik aangezien mijn cyclus nogal schommelt. 
Succes meiden en ik blijf jullie volgen! ??

@bezig bijtje. Ik ben nog steeds niet ongesteld.. ik heb het idee dat die afscheiding te maken had met een late eisprong. Nouja we gaan het zien. Heb me er al niet meer op ingesteld, dus op naar ronde 6! ?

Terug
Bovenaan