Nod februari

Miamaa, jij ook gefeliciteerd!! 
Dank jullie wel allemaal :D. Nu heel hard hopen dat het een blijvertje is! 
Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit: heel veel succes. Ook al voel je helemaal niets anders dan anders, het kan dus gewoon raak zijn. Ik blijf nog gezellig even met jullie meelezen. 

[quote quote=10166102]Gefeliciteerd Bezig Bijtje en MieMaa, wat een fantastisch nieuws![/quote]
Jaaaa wat super beide! Gefeliciteerd ?

Hi dames,
Ik ben even wat minder actief (minder behoefte aan schrijven tussen menstruatie en ovulatie), maar ik lees zeker nog wel mee.
Gefeliciteerd JEFFIE, Bezig Bijtje en MieMaa, wat een hoop goed nieuws!
En jammer Now :( Zeker omdat je volgens mij pas getest had op NOD en niet ervoor(?)

Gefeliciteerd Bezig Bijtje en MieMaa. ?
Hier nog steeds geen knaller op mn ovulatietest. Zit vandaag op dag 18. Denk mocht het nodig zijn ik volgende maand zonder testen doe ben er nu zoveel mee bezig.
Ik heb ook het idee dat er weinig verandert wat betreft afscheiding, zien jullie hier daadwerkelijk verschil in rond je vruchtbare dagen?

Alle zwangeren, gefeliciteerd! 
Sinds deze maand ben ik met ovaluatie testen mijn eisprong in de gaten aan het houden. Gister heel licht streepje, dus een deze dagen verwacht ik een piek. Gister al wel wat krampen in mijn buik, en prikkend gevoel in de borsten. Hoort dit gewoon bij je vruchtbare dagen? 
Ik hoop zo dat het raak is... gister een brief gekregen van het ziekenhuis om bij de fertiliteitsarts langs te gaan. Natuurlijk fijn!! Maar liever de natuurlijke manier uiteraard... ben benieuwd! 

Vanochtend toch nog maar eens getest, helaas negatief. Vandaag dag 32.. Nu wil ik wachten tot woensdag of donderdag. 
Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken. ?

@yfkee; ik merk wel verschil in afscheiding rond mijn vruchtbare dagen. Ik merk dat het meer is, en soms voel ik het komen, ( sorry tmi ) en dan ben ik bang dat het mestuatie is, snel naar het toilet, maar gelukkig niet haha. Ik had zelfs gister na het klussen een slijmprop, deze zag ik liggen in het toilet. 
@framboos; vervelend zeg.. snap dat je niet weet wat je er van moet vinden. Probeer het inderdaad over een paar dagen nog een keer. 

Terug
Bovenaan