Nod februari

Naliefa
Ik zie wel duidelijke strepen. Na je meeste knaltest komt je eisprong na 24 tot 48 uur. Dus als je gisteren hebt geklust en vandaag eventueel nog of morgen dan moet je wel goed zitten. Als je nog door blijft testen en je streep wordt lichter dan weet je dat je hem na deze testen hebt gehad 

@Kimmiea, bedankt voor het meekijken! Ja gister was dus duidelijk de knal test. Ik vind die 2e nog ietsss donkerder dan de 1e zien jullie dat ook? Dus uitgaan van de test ‘s avonds is mijn ei ergens tussen vanavond en morgen.
Nu is mijn vraag eigenlijk kan je eisprong ook voor die 24uur zijn? Ik vind het zo iets raars dat die test vanmorgen zo licht was ik zou denken als het nog 24-48uur kan duren dat de test nog wel wat donkerder zou blijven tot na de ovulatie zeg maar. Of wil ik nu alles TE goed begrijpen hahah.
anyways ik ben blij dat ik hem gevonden heb. We maken er nog een gezellig romantisch momentje van en wachten dan maar geduldig af.
succes allemaal.

naliefa. Ik zou als ik jou was blijven klussen om de 2 dagen en blijven testen. Deze uitslagen heb ik ook gehad, maar afgelopen maand was de streep dikker en net zo donker als de controlestreep. Het is verschillend per persoon.  Ik heb nooit een knaltest gehad. Waar anderen het over hadden. 

@niet veel soeps, ja gaan we ook doen. Vandaar mijn verwarring mijn lichaam is normaal redelijk op tijd met alles en dan kan ik plannen welke dagen het beste zijn(Romantisch he) haha. Maar omdat het dit keer heeel anders liep hadden we de 7e savonds geklust voor de verwachte ovulatie de 8e of 9e..die dus uitbleef en toen werd ik onzeker want te vaak is ook niet goed zeggen ze dus toen wou ik wachten op mijn positieve test maar zelf vind ik m niet zo knallend maar toch is het de enige duidelijke streep. Maar dat was gister om 12:00uur al dus vandaar de vraag of een ei ook eerder dan 24u kan komen of dat het hoe dan ook sowieso 24uur of langer zal duren. 
Ik denk dat ik de volgende ronde zonder ovulatietesten ga doen!

naliefa, ik vind je streep van gisteravond inderdaad het beste dus de middelste op je foto. Zou het vandaag nog gezellig maken en dan afwachten tot 24 februari! Spannende tijd altijd.

@Kimmiea, ja de laatste 2 weken zijn het ergst haha! Je lichaam die je weer vanalles laat voelen.. iedere keer jezelf beloven er de volgende keer minder mee bezig te zijn.. 
We wachten af meer dan dat en genieten tussendoor kunnen we niet doen. 

Naliefa,
Ik vind de laatste 2 weken ook altijd het ergste hoor maar dat zal iedereen hebben. Al gaat het nu nog wel goed bij mij. Ik moet nog geduld hebben tot vrijdag. Ga donderdag testen. Zou een leuk Valentijn cadeau zijn 

Terug
Bovenaan