Nod februari

Gefeliciteerd meiden! Wat een goed nieuws die positieve testen!
@tulpelientje hier ook nog steeds geen menstruatie. Zaterdagochtend een test gedaan: weer omowit.. Zaterdagavond om half 10 een test gedaan (ik weet niet waarom, een gevoel ofzo) waar na 5 minuten niks op te zien was. Stuurde mijn man een appje dat ik weer een witte test had maar had de test wel op tafel laten liggen. Mijn man kwam om 12 uur thuis maar ik lag al te slapen, vanochtend was ik eerder wakker dus liep naar beneden en pakte de test en zag een heel licht streepje (krijg het ook niet goed op de foto, zo onzichtbaar haha). Dus ik terug naar boven, man wakker gemaakt en zei zie jij ook iets? Hij zei dat hij het gisteravond al zag en dacht dat ik hem daarom op de tafel had gelegd. Dus nu heb ik weer hoop dat het misschien wel zo is. Misschien is het gewoon een indroogstreep, misschien is het wel iets. Ik weet dat deze test niet meer betrouwbaar is omdat het streepje niet binnen 5 minuten kwam.
Verder voel ik geen krampen meer in mijn buik al een paar dagen. Zit vandaag op dag 37. 
Ik was al naar de wc geweest voor dat ik de test zag dus ik heb geen ochtendurine meer, morgen ga ik nog een test doen. Vingers crossed!

Hier weer even een berichtje vanuit het ziekenhuis. Benauwdheids klachten en zuurstof tekort in haar bloed. daarom moet ze steeds een nacht blijven. Hopen dat ze snel vinden waar het  vandaan komt.
En ondertussen voel ik me prima, alleen onwijs moe. Of dit door het ziekenhuis komt of toch omdat ik misschien zwanger ben, weet ik niet. 
Ga pas weer testen als we allemaal thuis ben en alles weer op de rit is. Even mn hoofd bij haar houden. 
Zit nu op dag 44. Er is nog hoop ?
Gefeliciteerd diegene die positief heeft getest.

Nou na mijn bericht vanmorgen ineens een donkere 2e streep op mijn ovulatietest. Na mijn idee nog niet een knaller is net wat lichter als mijn controlestreep.
Tot mijn verbazing ook ineens slijm verlies dat enorm rekbaar is, moet vaker een bericht typen haha.
@san-dra ik zit nu op dag 18 het kan allemaal nog.
Iemand een idee hoe ik een foto upload zodat ik het aan jullie kan laten zien.

Kriebelbeestje; Hopen dat het snel beter gaat en ze de oorzaak kunnen achterhalen! Veel sterkte en beterschap! Spannend dag 44 al! Ik DUIM. :)

@Yfkee, wat een fijn gevoel is dat he! Als die streep toch na dagen donkerder word. Ik ben ook al een week dagelijks aan het testen zonder resultaat terwijl mijn app en mijn cyclus normaal ronde de 6e beginnen met slijm. Gister ein-de-lijk een donkerdere streep op de test nog geen knaller, zo als jij ook zegt iets lichter dan de controlestreep. 
Ik hoop dat we beide vandaag een knaltest hebben! 
Helaas lukt het mij ook niet om foto’s toe te voegen. 
@kriebelbeestje, oh wat vervelend! Hoop dat verder alles goed is en dat jij als de rust is teruggekeerd een positieve test in handen hebt! 

Ik word nu al 2 dagen met een raar gevoel in mijn buik wakker. Het zit tussen lege maag en misselijkheid in. Ik weet t niet wat ik er van moet denken. Ben ook vroeg wakker. Mijn temperatuur is nu op z'n hoogst deze cyclus: 36,5. Ik ben benieuwd of t blijft stijgen of stabiel blijft! Ik mag van mijzelf pas vrijdag testen.

Terug
Bovenaan