Gefeliciteerd meiden! Wat een goed nieuws die positieve testen!
@tulpelientje hier ook nog steeds geen menstruatie. Zaterdagochtend een test gedaan: weer omowit.. Zaterdagavond om half 10 een test gedaan (ik weet niet waarom, een gevoel ofzo) waar na 5 minuten niks op te zien was. Stuurde mijn man een appje dat ik weer een witte test had maar had de test wel op tafel laten liggen. Mijn man kwam om 12 uur thuis maar ik lag al te slapen, vanochtend was ik eerder wakker dus liep naar beneden en pakte de test en zag een heel licht streepje (krijg het ook niet goed op de foto, zo onzichtbaar haha). Dus ik terug naar boven, man wakker gemaakt en zei zie jij ook iets? Hij zei dat hij het gisteravond al zag en dacht dat ik hem daarom op de tafel had gelegd. Dus nu heb ik weer hoop dat het misschien wel zo is. Misschien is het gewoon een indroogstreep, misschien is het wel iets. Ik weet dat deze test niet meer betrouwbaar is omdat het streepje niet binnen 5 minuten kwam.
Verder voel ik geen krampen meer in mijn buik al een paar dagen. Zit vandaag op dag 37.
Ik was al naar de wc geweest voor dat ik de test zag dus ik heb geen ochtendurine meer, morgen ga ik nog een test doen. Vingers crossed!