Nod februari

Ik wel @Yfke, niet alleen een foto maar ook twee hele duidelijke strepen!
@Kriebelbeestje: Sterkte met de ziekenhuisperikelen. Snap dat je eigen lijf en eventuele "symptomen" zo even achterblijven.
Vanmorgen flink gesport, survival gedaan. Heerlijk even. Zijn er dingen die je misschien beter niet kunt doen vroeg ik me ineens af? Om eventuele bevruchting niet in gevaar te brengen? 

Gefeliciteerd alle zwangeren! Super fijn!

Hier helaas afgelopen vrijdag wederom ongesteld geworden. Op naar onde 8...Pffff 

[quote quote=10166134]Woehoeeee gefeliciteerd bezig bijtje en miemaa!! Geniet ervan ? zo fijn voor jullie! Succes de rest die op de slachtbank zit zo spannend is die tijd 
[/quote]
Even een stukje geknipt in de quote. Moest stiekem zo lachen om "slachtbank", in combinatie met eventueel bloed na twee weken ergens ook wel weer passend. Maar waarschijnlijk een autocorrectie van je telefoon? ?

Ik zie ook een duidelijke streep yfkee. Ik zou het gezellig maken vandaag en even kijken hoe je streep morgen is. Wat ik zelf deed is als die zo donker is 2x op een dag testen dus vandaag om 6 uur bijvoorbeeld nog eens om te kijken of die dan donkerder of lichter is dan deze. Veel  plezier ?

[quote quote=10166191]
Vanmorgen flink gesport, survival gedaan. Heerlijk even. Zijn er dingen die je misschien beter niet kunt doen vroeg ik me ineens af? Om eventuele bevruchting niet in gevaar te brengen?[/quote]
Ik vraag me dit ook af... heb vanochtend ook gesport en vraag me af of dat invloed heeft. Wat zou er nog meer invloed kunnen hebben.. 

g45buzjlatkk.jpeg

Ik weet niet of hij zo werkt.
de bovenste 2 zijn van gister 12:00u smiddags en 23:00 savonds
de onderste is van vandaag 12:30
Is mijn ei nu al geweest? Ik ben echt even onzeker had vandaag namelijk nog een positieve test verwacht

Terug
Bovenaan