Nod februari

mandareintje. De verwijzing komt in de eerste plaats door mijn leeftijd en ten tweede door het feit dat we 13 jaar geleden vrij snel zwanger zijn geraakt. 
En ik ben natuurlijk sinds het begin alles gaan bijhouden.  2 keer nu een korte luteale fase geconstateerd. Dus bij de derde keer mag ik een doorverwijzing. 
Ik duim voor je dat het de innesteling is. 

Nou dames. Morgen NOD. Ga niet af op de symptomen want dat stelt me altijd zo teleur. Het kan ook zijn dat ik een langere cyclus heb dus mijn NOD kan ook pas zaterdag zijn. Ik laat het weten zodra er iets duidelijk is. Spannend hoor!!

Succes MienMa. Wat een ontzettend spannende tijd he. Ga je wel testen morgen? Ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus is omdat ik in januari ben gestopt met de pil. Maar ik heb wel een eisprong gehad op de 31e. Dus ik ga nu uit van de 14e NOD. Spannend!!!

Nee, ik wacht gewoon tot na maandag en dat klinkt makkelijk hoor, maar ik ga het gewoon proberen. Weet mijn NOD dus ook niet precies. Vraag me nog steeds af of ik dat voordelig of nadelig vind. Aan de ene kant denk ik dat ik dan minder spanning heb precies om mijn NOD heen maar aan de andere kant weet ik dus ook niet wanneer ik over mijn NOD heen ben..

Niet veel soeps: mag ik vragen hoe kort jou LF is? Die van mij was afgelopen 2 keren 10 dagen.. dus ook vrij kort..ik lees vaak mee maar nooit echt tijd om te reageren! Hoop dat je snel zwanger bent! 

annoot. De afgelopen cyclus was het 6 dagen en daarvoor 5 dagen. Ervoor geen eisprong kunnen vaststellen,  weet het dus niet. Dus dan heeft het eitje niet genoeg tijd om te nestelen denk ik. Begreep van de huisarts dat 9 dagen volgens haar het minimum moet zijn. 
Ze zegt verder dat ik kennelijk zo graag zwanger wil zijn dat ik die gespannen borsten erbij bedenk. Wist niet dat ik dat psychisch voor elkaar kon krijgen. ???. Ik heb er wel last van. Ga de komende periode alleen maar aan het winnen van de jackpot denken. ??
Denk het namelijk niet, want ze doen pijn. Dacht dus volgens mij zelf dat ik het aardig had losgelaten,  maar wellicht niet in mijn onder bewustzijn dan. 
Ach ja. Wie weet.  

Terug
Bovenaan