Nod februari

Ozogewenst; Gefeliciteerd!
Zeeuws-meisje; Jammer!! Op naar de volgende ronde. 
Kriebelbeestje; Hier ook nog geen menstruatie. Wachten wachten wachten idd... Fijn dat je dochtertje weer thuis is! 

Iedereen met een positieve test, gefeliciteerd!!
Voor degene die negatief hebben getest: balen.. maar: nieuwe ronde nieuwe kansen..:)
Mijn NOD was op 5 februari bij een cyclus van 29-31. Nu op cd 39, geen menstruatie en ook vanochtend weer negatief getest. Ik snap er niks van!:(

Gefeliciteerd Ozogewenst! 
Ik verwacht ongesteld te worden. Mijn temp was weer laag vanochtend ☹. Volgens de app ben ik 9dpo, mijn NOD is as vrijdag, met een cyclus van 31 dagen.

He dames. Mijn nod staat op 14 februari... nu had ik net met naar de wc gaan ietwat rozig bloed bij afvegen. Kan dit nog een late innesteling zijn of zal mijn ongesteldheid er al aankomen wat dan heel vroeg is? 
Zijn er ook dames die elke maand temperaturen en wanneer gaat die bij jullie omlaag? Pas als je ongesteld bent of de dagen ervoor al langzaam? 

Super gefeliciteerd ozogewenst!!!

Ik ben toch ongesteld geworden vandaag. Gisteren was dag 30. Dus ik schuif nu door naar maart. Ik ben sinds dec gestopt met de pil, dus dit is de 2e x dat ik ongesteld ben geworden. 
Mijn eerste cyclus was 26 dagen en nu de 2e 30 dagen . Kan iemand mij vertellen of ik dan nu van 28 dagen moet uitgaan of van 30? Wij willen er nu echt voor gaan, dus ik heb een CB ovulatie test gekocht, maar vraag me af of als die cyclus wisselt  waar je dan van uit mag gaan. 

Super gefeliciteerd ozogewenst!!!

Ik ben toch ongesteld geworden vandaag. Gisteren was dag 30. Dus ik schuif nu door naar maart. Ik ben sinds dec gestopt met de pil, dus dit is de 2e x dat ik ongesteld ben geworden. 
Mijn eerste cyclus was 26 dagen en nu de 2e 30 dagen . Kan iemand mij vertellen of ik dan nu van 28 dagen moet uitgaan of van 30? Wij willen er nu echt voor gaan, dus ik heb een CB ovulatie test gekocht, maar vraag me af of als die cyclus wisselt  waar je dan van uit mag gaan. 

ozogewenst. Van harte gefeliciteerd.  
Lapjesendraadjes. Temp verder gezakt of iets gestegen?
Kimmiea. Als je ongesteld gaat worden dan zakt je temp op die dag of blijftdalen tot je basale temperatuur voor je ovulatie. Meestal volgt bij mij dezelfde dag of de dag erna mijn menstruatie. 
Moontje. Ze zeggen uitgaan van je langste cyclus voor je Nod volgens mij en kortste cyclus als je begint met testen. 

Terug
Bovenaan