Hoi
Greet, leuk dat je mee doet, spannend zo'n eerste ronde?!! Ben benieuwd! 26 jan komt al dichtbij.
Mamajb
Tjsonge, dat was behoorlijk heftig, je eerste zwangerschap en baby ;-)
Is je mannetje wel wat rustiger geworden en hoe oud is hij nu?
Bijzonder he, hoe die hormonen je leven kunnen beinvloeden!! Kheb ook dicht tegen een depressie aangezeten zonder dat ik het zelf in de gaten had. Het frustreert me enorm dat hormonen ervoor kunnen zorgen dat je jezelf absoluut niet meer bent en dat je echt gekke dingen kunt doen. Zeker als je je kleintje niet begrijpt. Ons ventje heeft ongeveer 7 maanden 's avonds gehuild :-( om gek van te worden!! De eerste maanden vond ik het lastig, maar daarna heb ik het me maar makkelijk gemaakt en alleen maar 's avonds met m'n mannetje op de bank geknuffeld. Hij was rustig en ik ook.... Nu is het gelukkig over.
Ha, ik geloof dat mijn man idd ook wel veel voordelen ziet van zo'n zwangerschap. Bovendien heb ik zonder pil zelf ook altijd meer zin... dus...

))))))
Vandaag ongesteld geworden, ik denk dat mijn nod tussen de 20 en 27 februari zal zijn. Nu moet ik nog even gaan rekenen wanneer ik het vruchtbaarst ben ;-) Hoe zat dat ook al weer?
Succes met klussen ;-))) geinig hoor, om er zo over te kletsen.
liefs J-T