nod in februari

Hoi jtzwanger,

Het klopt dat het mijn eerste ronde (weer) is.
Ik ben al eerder eens met de pil gestopt maar begon dus weer te twijfelen. Ben gewoon bang dat mij hetzelfde weer gebeurd als met mijn eerste (hij is nu bijna 3 jaar oud).
Hij was een erg onrustige en gefrustreerde baby,  die onrust van hem gierde door mijn lijf!
En ikzelf was 14 maanden lang mezelf niet....of het een depressie was....zeg het maar want ik weet het niet. Ik heb het verborgen gehouden voor mijn omgeving en daar was ik heel goed in.

Nu heb ik er weer helemaal zin in, ben bij mijn huisarts geweest en dat was een goed gesprek. Nu ben ik niet bang meer, hij weet er nu van en mocht het weer gebeuren dan zal er iets aan gedaan worden.

Bij mijn eerste was ik de tweede ronde zwanger, best wel snel dus.
Ik heb het zwanger zijn ook heel erg gemist, vooral die mooie buik, ik miste het gespartel en de schopjes in mijn buik heel erg.
Mijn man heeft er ook weer zin in, vooral in het klussen.

Dus jij gaat nu ook voor de eerste ronde, leuk dan kunnen we lekker kletsen!

groetjes mamajb

SAb78,
wat vervelend dat jullie zulke ervaringen hebben gehad met de eerste, was er iets met jouw baby aan de hand?
Je hoeft er niet over te praten hoor als je dat niet wilt.
Twijfels zijn niet leuk maar volgens mij wel goed, het is ook niet niks om (nog) een kind op de wereld te zetten, daar moet je wel goed over nadenken vind ik.

Ik hoop dat het deze keer allemaal HELEMAAL goed gaat voor jullie!

groetjes mamajb

Hallo,

Mag ik er ook bij. Wij hebben al 2 kindjes en we willen graag een derde. Mijn nod is 26 jan, ook al is dat geen febr. Ik ben 34 jaar en ronde 1.

Hoi

Greet, leuk dat je mee doet, spannend zo'n eerste ronde?!! Ben benieuwd! 26 jan komt al dichtbij.

Mamajb

Tjsonge, dat was behoorlijk heftig, je eerste zwangerschap en baby ;-)
Is je mannetje wel wat rustiger geworden en hoe oud is hij nu?
Bijzonder he, hoe die hormonen je leven kunnen beinvloeden!! Kheb ook dicht tegen een depressie aangezeten zonder dat ik het zelf in de gaten had. Het frustreert me enorm dat hormonen ervoor kunnen zorgen dat je jezelf absoluut niet meer bent en dat je echt gekke dingen kunt doen. Zeker als je je kleintje niet begrijpt. Ons ventje heeft ongeveer 7 maanden 's avonds gehuild :-( om gek van te worden!! De eerste maanden vond ik het lastig, maar daarna heb ik het me maar makkelijk gemaakt en alleen maar 's avonds met m'n mannetje op de bank geknuffeld. Hij was rustig en ik ook.... Nu is het gelukkig over.

Ha, ik geloof dat mijn man idd ook wel veel voordelen ziet van zo'n zwangerschap. Bovendien heb ik zonder pil zelf ook altijd meer zin... dus... :)))))))

Vandaag ongesteld geworden, ik denk dat mijn nod  tussen de 20 en 27 februari zal zijn. Nu moet ik nog even gaan rekenen wanneer ik het vruchtbaarst ben ;-) Hoe zat dat ook al weer?

Succes met klussen ;-))) geinig hoor, om er zo over te kletsen.

liefs J-T

naam        
leeftijd
kindje
ronde
NOD
//

Misty 1980
28 jaar        
1
3
2 feb

Linnie75
33 jaar        
1
2
2 feb

Chantal
30jaar
2
1
4feb

fren
29 jaar
1
13
4 feb

bianca

MOON
24 jaar        

30 jaar
2

1
3

30
4 feb

5 feb

22  jan. IUI

Loes
29 jaar
3
4
6 feb

sab78
30 jaar
2
14
6 feb

leintje123
24 jaar
1
9
7 feb

cato
23 jaar
1
5
8 feb

Muriel        
29 jaar
1
4 na ma
8 feb?

Mirjam
24 jaar
1
1
9  feb ?

meissie 1984
24 jaar
2
3
9 feb

Fee83                
25 jaar
1
1        
11 feb?

Kim
28 jaar              
1
12
11 feb

Deb2009
28 jaar        
1
12
12 feb

Jen (knutseljuffie)
26 jaar
2
1
12 feb

trotsemama 1981
27 jaar
4
5 na mk
13 feb

Maaike26
26 jaar
1
5
13 feb

Soepfan
33jaar
2
9
13feb

Mamajb
30jaar
2
??
13feb

W1980
29 op 5/2
1
6
14 feb

Chanaty        
28 jaar
2
7
14 feb

Edith        
38 jaar
3
3
15 feb

Wen
29
1
8
17feb

Babeken
25 jaar
1
14   1e na bbz
23 feb

JTzwanger        
bijna 25
1
1
20-27 feb

oja...

in het tabelletje staat kindje... wat wordt daar mee bedoeld... hoeveel kinderen je hebt of hoeveelste kindje het wordt?

Terug
Bovenaan