NOD in juli

Hejj Bobbian,

Balen zeg! :( Jammer dat je t net niet red tot je 36ste! Is er geen kans dat het, als het volgende maand lukt, op rond je verjaardag geboren wordt? Dat zou een mooi cadeautje zijn!

Ik heb zondag getest (was 45 dagen! derde test inmiddels), maar negatief en nog steeds niet ongi. Weet niet wat k nu moet doen, tot nu toe duurde de langste cylus 6 en halve week, dus wacht nog maar even af.

@ liset 12, ik neem aan dat je 30 juli bedoelt ;)? Spannend hoor! Hoeveelste ronde ben je?

groetjes

Janna

Hey meisjes,

@Janna: je hebt helemaal gelijk, natuurlijk bedoelde ik 30 juli (!) en ik zit in ronde 3.
Vandaag is dus mijn nod dag, vanmorgen een testje gedaan (sensitest) deze gaf negatief aan. Heb daarna de hele dag last gehad van lichte menstruatiekrampen maar er was niets te ontdekken! Tot een uurtje geleden. Ik had lekker even in bad gelegen en toen ik eruit stapte had ik een paar minuutjes erna een heel klein beetje bruinverlies bij het afvegen op het toilet. En daarna weer helemaal niets. Vorige maand had ik echt helderrood bloed en een heel hevige menstruatie.
Dus ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Doorzetten naar menstruatie of alleen een beetje oud bloed? Pfff... de uren duren weer veel te lang.
Dit vind ik het meest erge gedeelte.... wanneer je niet weet waar je aan toe bent en alleen maar kunt "afwachten".

Liefs, Liset

Terug
Bovenaan