NOD in juli

Hey allemaal,

Ik ben een hele tijd niet op het forum geweest.
Heb namelijk 10 Juli een mk gehad dus ben even mooi van mijn roze wolk gevallen. Mij Hcg wil nog steeds niet dalen dus loop nu bij een gyn. Maandag weer terug om te kijken of het al gedaald is en zo niet krijg ik onderzoeken. Dus ik zal voorlopig weer even afwezig zijn want ik zit niet lekker in mijn vel. Kom binnenkort weer buurten en ik hou jullie op de hoogte. Allemaal heel veel succes deze maand en ik blijf uiteraard voor jullie allemaal duimen.

Greetz Nathalie

Nou Nathalie, sterkte! Ook erg vervelend dat je hcg niet omlaag wil! hoop dat het maandag wel zo is voor je.

Nog nieuws bij iemand?

@ Bobbian, al zwangerschapsklachten?

groetjes,

Janna

Nee meer ongesteldheids klachten.
Gisteren buikpijn en iets bloedverlies en vandaag weer iets bloedverlies terwijl a.s. woensdag 29 juli mijn dag 28 is van mijn cyclus.
Ik snap er gewoon niets maar, ergens hoop ik (tegen beter weten in) dat ik niet ongesteld wordt maar dat het een innestelingsbloeding (een late) is???
Ja zoals ik al zeg, tegen beter weten in want ik werd als ik ongesteld moest worden altijd al een paar dagen voor de dag geplaagd met bloedverlies bij bv. naar de wc gaan bij ontlasting (waarschijnlijk door het steunen??))
Maar nu bijna een week tevroeg bloedverlies, ik wordt er eigelijk gek van.

Nou Bobbian ik hoop met je mee op de late innestelingsbloeding. Maar tis echt balen, bloedverlies is zowieso al vervelend, maar helemaal als je zwanger probeert te worden. Sterkte! Laat t even weten rond de 29ste!

Nou vandaag zondag begint is toch echt ongesteld te worden BALEN!!!!!!!
op naar ronde 7.
Ik wilde zo graag voor mijn 36 bevallen zijn maar helaas de volgende datum als het raak zou zijn is na mijn 36ste verjaardag.

Bobbian, wat balen voor je dat je wens van bevallen voor je 36e niet gelukt is. Maar houd moed, eens gaat het je lukken en dan is die leeftijd ineens niet meer zo belangrijk! Ik knijp m ondertussen weer als wat! En het ging zo goed, ik ben de hele maand zo rustig gebleven en er weinig mee bezig geweest. Maar nu is het nog 2 dagen naar mijn NOD, donderdag 30 augustus en ik heb sinds gister echt moeite gehad om niet te testen. Maar ik zal wachten totdat ik echt (hopelijk) overtijd ben. Vorige keer was ik 3 dagen te vroeg ongi geworden, dus die dag heb ik gelukkig alweer overlapt.... Verder geen echte symptomen, alleen wel gevoelige borsten (zoals elke maand :) en zo nu en dan geborrel in m'n buik. Duim voor me meiden!!!
Liefs, Liset

Nou Liset, ik duim voor je hoor!!!!
Ik snap dat zo goed, ik zou ook zo graag al eerder willen testen maar bij mij is het eigelijk zo dat ik al dagen van te voren elke keer een kleine beetje bloed verlies dus dan weet ik eigelijk al dat het weer niet gelukt is.
Laat het even weten he!!!!

Terug
Bovenaan